Madamina Skrevet 15. september 2008 #1 Skrevet 15. september 2008 I forrige svangerskap og i dette hittil har ikke kynnerne vært vonde. Men de sammentrekningene jeg har nå er vonde på samme måte som de milde små riene jeg hadde om morgenen den dagen førstemann ble født. Den gang var ikke riene skikkelig vonde før 4-5 timer før han var ute. Men kynnere kan også være litt smertefulle (som litt kraftige menssmmerter?)
babygullz <3 vilde Skrevet 15. september 2008 #2 Skrevet 15. september 2008 har en venninne som hadde kjempevonde kynnere helt i fra starten.. dem var så vonde at d var rett før hun tok abort faktisk..heldigvis gjorde hun d ikke da:)
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 15. september 2008 #3 Skrevet 15. september 2008 Mine kynnere er definitivt vonde!!! Jeg har sterke menssmerter og vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg til tider.. Er i uke 34 og har hatt det sånn noen uker. Særlig på kveldene er det ille.....(spes ikveld da...) Men jeg vet det ikke er ire,for det er ikke regelmessig,og kan ikke defineres/tas tiden på. Noen ganger er det nesten som om en laaang kynner,andre ganger slipper det litt taket før det begynner igjen,men opplever det som sterke menssmerter nesten konstant på kveldstid.. Da jeg hadde rier da jeg fødte var jeg helt smertefri mellom riene.
enbolleiovnen Skrevet 15. september 2008 #4 Skrevet 15. september 2008 mine kynnere har vært vonde, åja... fikk beskjed om å trappe ned helt, da gav de seg, spesiellt de som holdte meg våken om natta..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå