Gå til innhold

FAen Faen faeeen!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Svigermor drikker. Hun drikker og er slem mot meg. Jeg har skrevet om det her for litt siden, at jeg nesten ville skilles pga svigermor og min manns manglende grensesetting for henne. Vel. Hun sluttet å drikke men har nå begynt igjen, for fullt. Trakassert meg opp og ned i mente mens hun var full. Men problemet er at datteren vår er veldig glad i henne. Kjempeglad i bestemor som hun bare ser når bestemor ikke drikker.

Vi var på vei til butikken da svigermor stakk hodet ut av vinduet (var på besøk hos sin gamle mor) og ropte på jenta mi. Jenta mi ble kjempeglad!! Vi har spesifikt sagt at hun ikke får ta kontakt før hun har sluttet å drikke fordi vi ikke vil at datteren vår skal se henne full/sløv av piller(det siste er hun alltid siden hun bruker alopam som lykkepille og doserer seg selv til 10mgx4ggr daglig).. Hun roper på jenta mi og jenta mi så og si kravler ut av vogna. Jeg snur litt så de kan få pratet litt sammen mesn jeg tenker "Faen at hun er så glad i svigermor".. Så sier jeg at nå må vi gå , for vi skal handle nammenammpizza. Mens jeg snur vognen og går gråter jenta mi og blir helt rød i øynene, strekke seg etter svigermor og roper haa det og "neeiiii".. Jævla fitta fortsetter å rope HA DET JENTA MI, HA DET, SER DEG SNART og roper og roper så jenta mi fortsetter å snu hodet ut av vogna for hun ser jo at hun er der.... Tilslutt ble det hele så utholdelig vondt for meg å se på at datteren min ville så gjerne opp til svigermor at jeg snudde og sa at hennes gamle mor og svigermor fikk ta jenta mens jeg var på butikken..

Gikk der med en klumps i halsen egentlig, hun slutter jo ikke å drikke, og jenta mi er så glad i henne. Hvordan skal jeg få forklart for jenta mi når hun blir større (15mnd nå) at bestemor drikker og er slem mot mamma&pappa så hun kan du ikke se når du vil? Hva skal jeg si når hun vil ringe og snakke med bestemor men så går det ikke fordi bestemor erk anskje dritings eller pillefjern eller gjerne begge deler? Det gjorde så vondt å se!!

Hvorfor kan hun ikke bare slutte å drikke. Skjønner at det ikke er bare bare men jeg skulle ønske hun faktisk klarte det. Hun sier hun ikke drikker pga jenta vår men alkoholen har tydeligvis en rå makt over henne og alkoholikerkjæresten hennes.. Faen at hun skrev seg ut fra rehab. Faen faen faen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Unnskyld språket mitt, er bare så utrolig lei meg. Lei meg fordi svigermor er slem mot meg, mannen min og fordi hun drikker. Lei meg fordi jenta mi kanskje ikke kan se den ENE bestemoren hun har en stund til (min mor er død og når man drikker så mye som svigermor så har man begrenset levetid).. Lei meg fordi alkohol kan være viktigere enn det hun sier er det viktigste i livet hennes.. Årh.. Og jeg er lei meg fordi jeg ikke klarte å holde ut at jenta mi ble lei seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...