Gå til innhold

hvorfor sendes ikke sesam stasjon lenger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg husker godt at det kom når vi var små og syns det er rart at den serien ikke brukes som barnetv lenger... var jo koselig å se på og det var stor variasjon med filmsnutter o.l. og barna kunne lære og telle osv.... syns det blir mye bråk på barnetv for tiden.... snuppa intereserer seg ikke for så mye av det på barnetv... uhu blir for voldsomt og mikkes lekehus (er det det heter) fenger heller ikke.... postman pat, brannmann sam, tomas toget o.l. er supert.... dumt de ikke sender mer av det :(

Videoannonse
Annonse
Gjest hovedinnlegger
Skrevet

takk og pris for at det ikke gjør det... Det vare jo bare MAS!!

Synes de kan sende lekestue i reprise jeg.. (for å være helt ærlig). Barnetv i dag er jo bare bråk og ståk. De snakker alt for fort, og det pedagogiske er jo ræva, ungene som snakker har talefeil og i det hele tatt... helt elendig. Ikke lærer ungene noe heller.

Godt tips: kjøp den tittentei og teodor DVD'en - gammelt så klart, og bærer jo preg av det, men hva gjør det? Det er kjempebra!

Gjest hovedinnlegger
Skrevet

Ellers gjør det jo noe ikke om hun ikke ser barne-tv. Hvor gammel er hun? Barn skal jo helst ikke se TV i det hele tatt før de er 3, og etter det absolutt minst mulig. Så et program på svensk tv for en stund siden, og der sa professorene i pedagogikk at det var mye bedre for barnet om man brukte den tiden til å lese for barnet i stedet...

Så bekymre deg ikke, om barne-tv ikke er tingen for ditt barn.

Skrevet

Fordi Max Mekker hadde tvangstanker og var redd for regn, og Alfa var altfor nevrotisk og ikke taklet presset lenger;-D

Jeg husker at jeg syntes det var elendig barnetv den gangen mine største var små. Og synes det er mye som er mye bedre.

Hva med Små Einsteins? Det digger lille frøkna her:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...