Gå til innhold

håper på å få være med her :)


anjaslilje

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Ja, det tror jeg så absolutt!! Ikke alle får utslag før like før IKM. Ser her inne at noen har fått positivt utslag 3-4 dager før IKM, men har også lest et sted at dette ikke alltid er tilfelle. Bare smør deg m tålmodighet og prøv igjen nå til helga ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært så tøft om det klaffa nå! min bror ringte meg i går og fortalte at madammen var 5 uker på vei! det betyr at vi eventuelt er 2 uker etter hverandre:)

 

Har også et dilemma, for ingen vet at vi prøver, å jeg skal være m på jakt i morgen og fredag, og noen kommer helt sikkert til å tilby meg drikke! å de folka er ikke dumme... hehe:) tips til en liten hvit løgn?!

 

krysser alt jeg har av fingre å tær:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En løsning er å si at du har bihulebetennelse og går på penicilin-kur. Da trenger du verken late som du hoster el er hås (man får jo bare usigelig vondt v bihulebet) og bare si at du må vente til du er ferdig m kuren (over helga f. eks.) Uansett skader ikke et glass så tidlig, for blodomløpet mellom mor og barn er ikke opprettet enda (skjer vel ikke før i uke 6, tror jeg). Lykke til på jakta, da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Vil også være med i Juni-gjengen :D

 

Men må smøre meg tålmodighet en uke til, ikm neste helg...

Hvis alt går bra er termin 23 Juni!

 

Krysser fingre, tær og alt som er :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper på å få være med her jeg også!! Hadde eggløsning i forrige uke og de siste dagene har brystvortene vært utrolig ømme og nå har fått tilbake stikkingen / presset i livmorområdet:-) Ha;-)dde SA i midten av august Er kjempeklar for en ny runde! Går bare å venter til at jeg kan ta en test ;-)

 

Stemmer dette blir det termin 19.juni!! Dagen etter min bursdag og min samboer har bursdag 13. juni så det blir hektisk måned!

 

Krysser fingene her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...