LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 15. september 2008 #1 Skrevet 15. september 2008 Skulle vært på dugnad på lekeplassen, men sitter i sofa med VM i menssmerter. Ikke synlig syk altså, men sliter med å bøye meg og strekke meg. Og vi skulle rydde skog og gjøre det fint, og jeg kjenner ikke at jeg klarer. Så sendte Guttongen bort med beskjed om at jeg ikke kom. :-p Litt dårlig samvittighet, men det kommer fler dugnader, desuten bruker folk å stille, så blir nok ikke folketomt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå