metaMORfose Skrevet 15. september 2008 #1 Skrevet 15. september 2008 Vi hadde jo venneselskap på lørdag, og det gikk helt strålende. Forrett var 3 typer tapas med fisk (salma og tunfisk i hvertfall). Hovedretten ble som dere foreslo, lammelår med masse hvitløk, rosmarin og godsaker. Fløtepoteter, saus, brokkoli, gulrøtter og en herlig saus. Dessert ble frukt og ost, for det hadde mannen min visst bestemt seg for. Han anretter en tallerken til hver. Jeg tror han velger den fordi han synes det er moro å finne vin til. Jeg ville lage sjokoladepuddingen jeg fikk oppskrift på, men ble nedstemt. (( Vi drakk masse herlig vin og koste oss til langt på natt! Søndag ble det burger med ungene, og ellers lite action ))
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 15. september 2008 #2 Skrevet 15. september 2008 hørtes ut som ett fest måltid dere laget i stand!!! Ble helt fristet selv om jeg nå er stappmett:) Sjokoladepuddingen får du prøve en annar dag, og håper du syntes som meg, at den er så god at du ikke vil dele den med noen. hehe:)
metaMORfose Skrevet 15. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. september 2008 Å ja, den skal prøves. Jeg er ikke sjokoman for ingenting )) Det ble et helt fantastisk festmåltid og en flott kveld. Koste oss veldig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå