Gå til innhold

Oppdatering fra helga


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi hadde jo venneselskap på lørdag, og det gikk helt strålende.

 

Forrett var 3 typer tapas med fisk (salma og tunfisk i hvertfall).

 

Hovedretten ble som dere foreslo, lammelår med masse hvitløk, rosmarin og godsaker. Fløtepoteter, saus, brokkoli, gulrøtter og en herlig saus.

 

Dessert ble frukt og ost, for det hadde mannen min visst bestemt seg for. Han anretter en tallerken til hver. Jeg tror han velger den fordi han synes det er moro å finne vin til. Jeg ville lage sjokoladepuddingen jeg fikk oppskrift på, men ble nedstemt. :(((

 

Vi drakk masse herlig vin og koste oss til langt på natt!

 

Søndag ble det burger med ungene, og ellers lite action :)))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hørtes ut som ett fest måltid dere laget i stand!!! Ble helt fristet selv om jeg nå er stappmett:)

 

Sjokoladepuddingen får du prøve en annar dag, og håper du syntes som meg, at den er så god at du ikke vil dele den med noen. hehe:)

Skrevet

Å ja, den skal prøves. Jeg er ikke sjokoman for ingenting :)))

 

Det ble et helt fantastisk festmåltid og en flott kveld. Koste oss veldig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...