Gå til innhold

lille prinsen min er født.


julibaby2

Anbefalte innlegg

Hei. Da er vi hjemme igjen å bare koser. Lille prinsen ble født 11 sep. 4 dager over ul termin og 5 dager før min menstermin.

 

Vannet gikk om natten 11 sep. kl 02:45, vekket straks mannen som fortumlet hentet håndklær for å redde sengen. Det var virkelig mengder som kom. Lå å sov, og våknet plutslig av meg selv og knepp sa det og vannet bare fosset. Etter tlf til kk , fikk vi beskjed på å bare avvente. Men det trengtes ikke. Like etter startet riene. Fikk barnevakt på plass og deretter kursen mot haukeland.

 

Kl 04:20 var vi på plass. Og hadde da gode 5 cm åpning. Kl 05:30 fikk jeg endelig lov til å begynne å presse. Og på 5-6 pressrier var vesle gutten ute kl 05:47. Han stod fast mellom 5- 6 rie. Og det var vondt å ha han halveis ute. Men i det skuldrene kom var det bare enkelt. En fantastisk oppleevelse å få gutten opp til seg. Alt gikk fint 2 sting å sy.

 

Hadde to deilige dager på barselloftet før vi dro hjem til storebror og storesøster. Nå bare koser vi. Lykke til alle som har født og alle som venter på sine små. Og nyt barseltiden, det gjør jeg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...