Gå til innhold

Er det noen fra Bergen her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det virker som om alle her bor alle andre steder enn i Bergen...

Noen flere enn meg?

28 år og er i sjuende uke.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er fra Bergen :) Bor for tiden i Loddefjord (vil selge og finne noe større nå som vi venter en liten en).

Er 24 år, student, og gravid i 10 uke. Bare 2.5 uke igjen til det er "trygt"!

Skrevet

jess! Er i fra sotra, men er ikke langt fra bergen! 21 år, og har en sønn på 7 mnd og er 8 uker på vei!;)

Skrevet

Ja tenkte samme tanken hinn dagen. Jeg er fra litt utenfor bergen, meland, 24 år og er 9+ 4 uker på vei. Førstefødte:)

Skrevet

Jeg bor i Bergen!

vet ikke helt hvor langt jeg er på vei (ustabil mens så kan ikke regne fra siste mens), men legen mente ca 5 uker da han kjente på livmoren. Jeg tror jeg ble befruktet 23.august... men kan ha vært før, og selvsagt kan det ha vært litt etter. Hvordan vet dere hvor langt dere er på vei nøyaktig?

Jeg er 22 år, førstegangsgravid og skikkelig usikker på om jeg skal beholde eller ikke:( Pga sinnsykt vanskelig og ustabilt forhold. Er student...

Skrevet

Åsane her! 22år og 6+0 på vei med førstemann. Selv er jeg født og oppvokst i bærum, men bodd her i vest med min samboer (bergenser) siden høst 04. Og bergen it is!

Forresten, en liten input, noen som tenker yoga for gravide etterhvert? Jeg gikk på verftet ifjor høst og super fornøyd, skal nok fortsette når mangen har vokst litt.

Skrevet

Hei, har tenkt på det samme, men jeg har hørt at de på Verftet er så veldig dyre. Har sett at man har andre tilbud med gravidyoga i byn også. Noe i Strandgaten blant annet tror jeg, som er langt billigere. Er du fornøyd på USF?

Skrevet

Jeg vet det ikke helt nøyaktig selv, men var på UL i sjette uke, nettopp for å stadfeste terminen som var veldig usikker, og fikk der oppgitt en dato som jeg forholder meg til enn så lenge.. Lykke til!

Skrevet

Hei :)

Er fra Knarvik :) Er 23 år, og gravid etter en del års prøving :)

Er 4+2 i dag...

Skrevet

Hei på dere..

Jeg er også fra Bergen, bor i sentrum og er 28 år.. Er ikke så aktiv her på BIM, har blitt mer BV.. Men innom i blant da.

Jeg er tolv uker på vei, og meldt meg på gravideyoga på Verftet som begynner den 24 kl 17. Kostet 1200 for 6 ganger.. Hørt de er veldig flinke.. Noen flere som vil være med?

Skrevet

Ja var veldig fornøyd da jeg tok grunnkurs der ute på verftet. Lærerne er veldig dyktig :) Jeg nøler ikke når magen begynner å vokse, da er det rett på yoga. Var hos Audild, og det er hun som har for gravide.

Du får mye erfaring for pengene. Leste og forhørte meg mye før jeg vangte yogaskole når jeg ville begynne. Føler det absolutt er verd pengene å gå på verftet :)

Skrevet

Høres bra ut, kanskje jeg skulle prøve der likevel.

Til "Bergenstøsa": 24.09 blir litt tidlig for min del. Er bare i sjuende uke, og har ikke sagt noe til familien eller venner enda, tar ikke sjangsen på å bli avslørt på den måten...

Vi får se i andre trimester, "bare" 5 uker igjen... er 6+5 i dag, (selv om det er endel usikkerhet rundt min termin)

Skrevet

Bor i Åsane. 26 år. 7 uker på vei med nr 2.

Jeg gikk på gravid yoga de siste mnd med nr 1. Var kjempefornøyd,og kommer til å melde meg på denne gang også! Har gått endel på yoga tidligere også,men det jeg hadde mest utbytte av denne gang var pusteteknikk og forberedelse til fødsel. Under fødselen spurte jordmor om jeg hadde gått på noe kurs pga bra pust, så tror jeg må ha lært noe. Dessuten behagelig trening, og avslappning hvor man får et par timer med bare seg og den lille i magen:)

Skrevet

hei hei!

kan jeg henge meg på her?

er i u 17 så har sneket meg inn her fra 2.trimester...

bor også i loddefjord!!!

akkurat kjøpt leilighet så vi flytter ikke med det første,men føler vi har god nok plass til oss tre (når Lille blir født)

Skrevet

Bare å henge seg på!

Noen som har vært på UL hos Gynekologen Peter Lossius her? Skal neste uke. Ble henvist av fastlegen for lenge siden fordi terminen er usikker (Har hatt privat UL i mellomtiden, klarte ikke vente så lenge, så vet hvor langt jeg er på vei - men har fått time hos Lossius likevel.) I morgen er jeg 7 uker, gleder meg til å skifte tall...

Skrevet

hei hei

fra fyllingsdalen jeg...er 11 uker på vei:)

noen som vet om det finnes vann trim for gravide?

og eventuelt hvor...

har funnet ut at jeg må holde meg litt i form..

blir fort kjedelig og ikke ha noe å gjøre på..

så alle tips mottas med stor takk

Skrevet

Jeg var hos Lossius på UL i uke 11. Du ser nesten ingenting. Du ser at hjertet slår og du ser et hode og en kropp. Han Lossius er forresten en helt fantastisk fyr. Kjempeflink. Syns det er veldig behagelig å gå hos han. Han er min faste gynokolog.

Skrevet

Kult! Gleder meg!

Ser vel ikke mangt i uke 8, men et slående hjerte er nok for meg. Var på privat UL hos Sentrumslegene når jeg var 5 uker på vei, da så jeg heller ingenting, (bare et svart felt med noe hvitt i) men legen så visst både det ene og det andre, så hadde glede av å gå der likevel.

Om jeg hadde vært millionær hadde jeg gått på UL hver uke...

Skrevet

Hei.

Jeg og holder til i Bergen/Åsane. Er 29 år og 11+2 på vei med nr 2:)

Var på UL i går på Volvat:) Fikk se babyen og at alt stod bra til.

Veldig kjekt.

Klarte ikke å vente til vanlig UL.Måtte få det bekreftet at det var noe inni der:)

Skrevet

Frekhaug her. 28 år og i uke 11 med førstemann.

Skrevet

Hei!

Er 9+3 på vei med førstemann:) Bor på sandsli og er 26 år.

Skrevet

Vet du om andre trimtilbud for gravide, f.e. vanngymnastikk eller noe, i Bergensområdet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...