Gå til innhold

Hvordan skal vi formulere dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

La ut et innlegg ang fri bar eller ikke i bryllup i går. Fikk mange flotte innspill.

Men spørsmålet mitt nå er; hvordan skal man formidle til gjestene at det ikke er fri bar, men at det er mulig å kjøpe det man ønsker utover det gjestene drikker til maten og kaffen. (De vil få 2-3 bonger)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det bør jo kanskje stå i invitasjonen, slik at folk har med penger til drinker? Man forventer vel ellers å få servert det man skal ha av mat og drikke.

Så kan toastmasteren nevne det når han sier de praktiske tingene (hvor toalett er osv.)

Skrevet

Det må formidles via invitasjonen synes jeg, og jeg tror nok folk flest er glupe nok til å skjønne at det ikke er fri bar dersom det i invitasjonen kun nevnes Kaffe avec. Da tror de kanskje at de må kjøpe alt selv, og kanskje heller blir overrasket over å få 2 - 3 bonger. Eller?

Skrevet

Jeg skjønner ikke at det må stå i invitasjoner, så jeg hadde fått toastmasteren til å nevne hvor mange bonger man har og så kan man kjøpe ekstra i baren om man vil ha mer, når han går gjennom meny og praktiske ting før man begynner å spise. Ja og at det blir servert til maten, da :o) Jeg har vært i både alkoholfrie bryllup og bryllup hvor det blir servert alkohol, og det har ikke stått noe i invitasjon da om hva som skal bli servert.

Skrevet

Vi hadde et infoskriv vi la ved med invitasjonene hvor vi skrev ang overnatting , veibeskrivelse til kirke, avgang buss til kirke osv .

her flettet vi ogsaa inn at det var mulig aa kjoepe seg drikke i baren og at man kunne bruke kort der.

Skrevet

Takk for alle svar!

Det er så godt å kunne få hjelp av dere damer her inne =)

Noen flere innspill?

Skrevet

Signerer Yaddaline på denne ... har aldri sett en invitasjon hvor det står hvorvidt baren er åpen eller man må betale selv.

Eneste i nærheten av noe slikt var et vennepar av oss som er avholds som i invitasjonen opplyste om at drikkevarer til etter café avec måtte medbringes. (Noe alle egentlig tok som en selvfølge da de ikke drikker selv...)

Skrevet

I alle brylluper vi har vært i har bongene ligget på plassen og toastmasteren har sagt hva de lappene har vært til :0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...