juliogdesember Skrevet 15. september 2008 #1 Skrevet 15. september 2008 Er det en praktisk ting å ha eller er den helt overflødig? Jeg venter barn i starten av januar. Ser de reklamerer for slike dunposer på Barnas Hus nå og lurte på om noen har erfaring med å bruke en sånn en.
gutteklubben grei Skrevet 15. september 2008 #2 Skrevet 15. september 2008 Jeg kjøpte billige fleecevinterposer til mine bilstoler og synes det er kjempekjekt. Da behøver jeg ikke dra på ungene så mye i bilen, ofte skal de jo rett inn eller i vogna når bilturen er over. Så er det bare å dra ned glidlåsen på posen om det blir veldig varmt i bilen også. Så det var et av mine gode kjøpt :-)
juliogdesember Skrevet 15. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. september 2008 hvor kjøpte du fleece vinterposer og hva kostet de?
ChellBell - har født! Skrevet 15. september 2008 #4 Skrevet 15. september 2008 Det var to stk som spurte om det samme i går, og jeg kan si hva jeg svarte da: De anbefaler å ikke bruke poser på babyer i bilseter. Hvis du skulle komme i en trafikkulykke og trenger å få babyen ut fort, så kan en pose forhindre dette. Posen kan bli klemt og henge seg fast osv.. Så jeg skal garantert ikke ha noe pose, men har kjøpt kjøredress og kommer til å bruke teppe.
gutteklubben grei Skrevet 15. september 2008 #5 Skrevet 15. september 2008 Fleecevinterposene jeg kjøpte kostet i utgangspunktet 600 men det var halv pris så jeg fikk to for den prisen :-) Happyland på Svinesund... De er litt lange for bilstolen først men det spiller jo ingen rolle og nå bruker jeg de i sete nr 2 ( den etter babystolen)
Mars11 Skrevet 15. september 2008 #6 Skrevet 15. september 2008 Har hørt det finnes et slags "trekk" man trer på bilstolen - men vet ikke hvor man kan få tak i det. Synes det hørtes veldig praktisk ut. Dunpose har jeg hørt kan bli veldig varmt, spesielt i ryggen på barnet (siden det varmer å sitte i ett sete). Dette trekket var vist veldig lett å håndtere, både av og på. Håper det dukker opp noe lignende i butikkene etterhvert nå som høst og vinter nærmer seg.
temine Skrevet 15. september 2008 #7 Skrevet 15. september 2008 Jeg tenker totalt unødvendig!! Om du ikke planlegger å gå lange turer ute med baby i bilstol i kulden da. De fleste har vel noe strikka ulltøy/en fleecedress på bebisene når de skal ut, så er det jo bare å ha ett teppe over på sin vandring til bilen, og så lenge det er kaldt i bilen. Babyteppe har jo de fleste fra før av. Mye man kan bruke penger på om man vil og har nok i alle fall:)
babygullz <3 vilde Skrevet 15. september 2008 #8 Skrevet 15. september 2008 greit mtp gulping. litt lettere å hive en dunpose i bilstolen, enn p måtte hive hele bilstolen t rensing...
babygullz <3 vilde Skrevet 15. september 2008 #9 Skrevet 15. september 2008 herregud, hva er d jeg skriver? jeg mente jo seff. at d er enklere å bare hive dunposen i vaskemaskinen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå