gilgi Skrevet 15. september 2008 #1 Skrevet 15. september 2008 Hei sånn kunne du være så snill å spå meg. Når blir jeg gravid igjen? Har en sønn på snart 2 år og jeg hadde en sa i fjord og vi driver og prøver nå. Tidligere har jeg hatt en dødføsel helt til termin for 4 år siden. Totalt har jeg hatt 3 aborter. Vil jeg oppleve flere aborter tro? Evnt. hvilket kjønn vil jeg få og totalt antall barn jeg vil få i fremtiden. Takk på forhånd. Jeg født 311071 gubben 150772
LINEDRI Skrevet 15. september 2008 #2 Skrevet 15. september 2008 Jag ser inga fler aborter, sluta oroa dig! Du kommer att få ett barn till, jag ser bara två barn för dig.... Du behöver inte gråta mer eller oroa dig, ni ska få ett till!
gilgi Skrevet 15. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. september 2008 Kjære Elina, Tusen hjertelig takk for svar, nå ble jeg så beroliget. Tusen tusen takk. Ser du når ca. jeg blir gravid da? En siste ting jeg vil spørre skal ikke mase mer på deg snille deg. Det er en som skylder med penger som han har lånt, jeg har ennå ikke fått dem tilbake. Ser du om jeg får de tilbake i det hele tatt eller?
LINEDRI Skrevet 15. september 2008 #4 Skrevet 15. september 2008 du kommer nog inte att få pengarna tillbaka tyvärr, du borde vara mer sträng är det gäller att få pengarna tillbaka. Personen ifråga som har lånat pengar av er tror att han kan komma undan med det. Så gör ett till försök tycker jag, om den gången inte fungerar så ska du nog släppa det där med pengarna helt och även avsluta vänskapen/ relationen du har till personen ifråga. När det gäller graviditet så ser jag en graviditet men tyvärr inte när, som sagt jag är inte så duktig med att spå om det och det känns dumt att gissa angående gravidteten, när jag vet hur mycket ni längtar!
gilgi Skrevet 15. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 15. september 2008 Tusen takk for svare igjen Elina. Vennskapet mellom oss er over for lenge siden. Det er jo snakk om en del penger da. Vettu hva Elina, jeg ble så beroliget av svarene dine at jeg føler sånn ro i kroppen. Du er bare helt super snill person føler jeg. Ønsker deg alt godt. Klem
LINEDRI Skrevet 15. september 2008 #6 Skrevet 15. september 2008 Å tack för de orden, jag behöver höra det! Det betydde oerhört mycket, nu gjorde du mig riktigt glad!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå