Gå til innhold

Blæh....det er kjiper å ha knapt med penger :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har vært for godt vandt ei periode. Det går rundt, men det er for tida ingen mulighet til å kose seg å bruke penger på det man har lyst til.... Merkes at vi har økte utgifter og litt lavere inntekter. Men håper at vi er oppe av dalen snart igjen....

Baksmell på skatt, studiestart med ekstrautgifter i forhold til bøker, pluss at jeg kjørte opp i august, havari på motoren på den gamle bilen, ungene trente endel utstyr til skole og barnehagestart osv osv...alt i en smell selvsagt.Føler at krisekassa snart er bunnskapt den også.. TYPISK!!!

Lite hjertesukk.....vel..luksusproblemer i så måte, har had det verre, men er det med hva man er vandt til da.... ;-)

Forbanna være dyr strøm, økt rente, dyrt drivstoff....knurr....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har måttet gå cold turkey på forbruk for en periode og det stinker :((

Nå skal den perioden heldigvis ikke vare så lenge, men pyton når jeg,innen rimelige grenser har kunnet handle det jeg synes vi trenger. Men men, prøver å lukke øynene når jeg er i byen, eller surfer nettet og ser noe fint babytøy.

Skrevet

Man Ugla, er ikke du på yrkesrettet attføring? da skal du jo ha dekt noe av skoleutgiftene, samt barnepass og kjøreutgifter, eller har du enda ikke rukket og sende inn stønad om attføringsytelser?

Skrevet

Jeg har søkt for lenge sia, men du veit...de haler og drar ut i lengda...

Skrevet

Men uansett om jeg får det godkjent eller ei så skal jeg gjennomføre dette, uten å ta opp ei krone i studielån!!

Skrevet

kjenner igjen d å ha lite penger ja. vi sliiiter nå enormt for tiden. har vært sånn i 6 mnd nå å d går rett å slett utover forholdet. mannen har alltid vært glad i å bruke penger, å nå bruker han ofte penger vi ikke har, veldig frustreranes. håper d kommer en opptur snart.

Skrevet

uff...kjenner til det der jeg også ja! Har rett og slett kjørt oss selv totalt i grøfta nå! Veldig lite morro når du ikke vet hvordan du skal få det til å gå rundt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...