Anonym bruker Skrevet 15. september 2008 #1 Skrevet 15. september 2008 hva hadde dere gjort om noen hadde nektet å spise middagen. Jeg ble kjempelei meg i går når hverken svigers eller svogers rørte annet enn potetene og sausen. Neste gang får de faen meg bare saus og poteter, gidder ikke mase med fiskepinner og kålrotstappe for de jævla hengehuenes skyld.
Anonym bruker Skrevet 15. september 2008 #2 Skrevet 15. september 2008 herregud, om gjestene ikke liker fiskepinner, så kan du ikke tvinge de til å spise det! Er det bedre at gjestene spiser maten din og brekker seg i samme slengen da? Nei, slutt med sutringen. Og vær glad for at du kan slippe å spise noe du ikke liker hos dem neste gang!
Anonym bruker Skrevet 15. september 2008 #3 Skrevet 15. september 2008 Det er pokker meg vanlig høflighet å spise det du får servert med mindre det er helt spesielle grunner for at du ikke kan spise det. Folkeskikk?
Anonym bruker Skrevet 15. september 2008 #4 Skrevet 15. september 2008 Tror jeg hadde følt meg snytt om jeg hadde blitt servert fiskepinner til søndagsmiddag selv jeg...
Anonym bruker Skrevet 15. september 2008 #5 Skrevet 15. september 2008 Svigers er litt flotte på d så jeg posjerte dem.
Anonym bruker Skrevet 15. september 2008 #6 Skrevet 15. september 2008 javel, vet ikke hva du er vant med, men her i huset spiser folk det de liker. Hverken mer eller mindre. Og jeg blir GLAD for at gjestene mine tør å innrømme at dette liker de ikke. Setter pris på ærlighet. Og ja, folkeskikk har vi nok av.
Anonym bruker Skrevet 15. september 2008 #7 Skrevet 15. september 2008 Ja kokte (posjerte) fiskepinner høres jo ut som den luksusmiddagen det.... De fikk vel flambert gele til dessert også da...
Anonym bruker Skrevet 15. september 2008 #8 Skrevet 15. september 2008 Er det ikke din oppgave som vert å vite hva gjestene liker? Fiskepinner er forresten bare rest dritt som ikke smaker så jeg forstår de godt.
Anonym bruker Skrevet 15. september 2008 #9 Skrevet 15. september 2008 stekepanna gikk i stykker for ikke så lenge siden. Håndtaket løsnet. Og de store grytene brukte jeg til potetene og kolroten. Bestille pizza neste gang kanskje.....
Anonym bruker Skrevet 15. september 2008 #10 Skrevet 15. september 2008 Håper ikke du mente dette seriøst HI? Fiskepinner serverer man jo rett og slett ikke noen. Har hørt om fiskepinner som er laget av makk spist fisk som har vært rundt hele halve jordkloden først (fordi ingen ville ha den). Kankskje svigers har hørt det samme.
Anonym bruker Skrevet 15. september 2008 #11 Skrevet 15. september 2008 Please fortell meg at dette er et tulleinnlegg....?!
Anonym bruker Skrevet 15. september 2008 #12 Skrevet 15. september 2008 Er ikke fiskepinner mat???????
Anonym bruker Skrevet 15. september 2008 #13 Skrevet 15. september 2008 Fiskepinner er barnemat som man forer ungene på når de voksene skal kose seg med voksenmat=)
Anonym bruker Skrevet 15. september 2008 #14 Skrevet 15. september 2008 Ehm...du serverte kokte fiskepinner, poteter og kålrotstappe? Forstår de godt jeg!
Anonym bruker Skrevet 15. september 2008 #15 Skrevet 15. september 2008 Fiskepinner er ganske godt som pålegg. Steikte i smør, med ketchup og sånt på! Uten kålrabistappe ...
Anonym bruker Skrevet 15. september 2008 #16 Skrevet 15. september 2008 Jeg tror du tuller. Ingen som koker fiskepinner vel. Og hvis de gjør det, kan de ikke tvinge noen til å spise det, aller minst voksne mennesker. Ikke noe å bli sur for.
Anonym bruker Skrevet 15. september 2008 #17 Skrevet 15. september 2008 stakar la henne servere det hun vil da.. men enig i at jeg kansje ikke hade servert fiskepinner, spiser fiskepinner jeg men det har jeg til midagg når det bare er oss her i heimen, hadde ikke servert det når jeg får gjester.. men uansett skjønner ikke hvorfor du tar så på vei er ikke akkurt veldig kunst å lage fiskepinner, hadde skjønnt det vist du hadde laget en skikkelig fin middag å brukt masse tid å ingen ville spise at du da hadde blitt lei deg, men man kan ikke bi sur for at gjestene ikke liker det synes jeg, de spiste da hvertfall potetene =)
Anonym bruker Skrevet 15. september 2008 #18 Skrevet 15. september 2008 Alvorlig talt. Hadde jeg blitt invitert av svigerinnen min på søndagsmiddag, og fått servert kokte fiskepinner med kålrotstappe til... ja, ikke vet jeg hva jeg hadde gjort. Men jeg hadde ikke spist det!! Er veldig mye annet man kan lage med to kjeler altså - du har sikkert stekeovn også. Pizza fra peppes hadde vært et supert alternativ. Det er jo fårikålsesong også
Anonym bruker Skrevet 15. september 2008 #19 Skrevet 15. september 2008 Man serverer bare ikke fiskepinner når man har gjester.Det er middag for barn og de som ikke kan lage mat. Bedre å bestille pizza.
Anonym bruker Skrevet 15. september 2008 #20 Skrevet 15. september 2008 Jeg mener det at er man på besøk hos noen får man spise det man får! Ikke begynne å surmule som en 4åring fordi man ikke liker maten!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå