Gå til innhold

Er skikkelig sliten og lei meg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har idag fått nok en gang bekrefta at jeg har endomitriose, det visste jeg,

http://www.apotek1.no/modules/module_123/proxy.asp?D=2&C=5340&I=12180&tabmid=249&gclid=CJHixvGB3pUCFQ2L1QodPBdFXQ

Men i tillegg har jeg prolaps i ryggen, har så sterke smerter at paralgin forte ikke hjelper..Har fått beskjed om at NÅ må jeg på full utreding, det er jo bra, men akkurat nå er jeg så utrolig sliten..

Den som kunne ha våkna smertefri endag.Har slitt med ryggen i snart 2 år nå,på tide og bli frisk!!! Men så viser det seg at endomitriosen kan ha satt seg i ryggen i tillegg......bukhinnen osv.

Unskyld sutringa, men måtte bare få ut litt gruff.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff dette hørtes ikke greit ut!!!

Det å leve med konstante smerter må være helt grusomt. Det tar mye energi og man blir motløs og oppgitt. Ikke lett å holde humøret oppe når ingenting hjelper.

Men midt i den mørke tunnelen så er det godt at legen din endelig skjønner at full utredning er det riktige! Da får du også forhåpentligvis den hjelp som skal til for å fjerne eller i verste fall lindre vondtene dine.

Sutr i vei du - alle trenger jo det innimellom:-)

God bedring og lykke til med forhåpentligvis en rask utredning.

Skrevet

Du har abosolutt lov til å klage når du får slike beskjeder :(

Håper det går fint på utredningen ..........

Skrevet

Tusen takk dere er gode, ikke min beste dag dette nei.Gleder meg til å finne senga idag.

Skrevet

Håper du ligger godt og varmt under deilige dynen nå og at du finner en stilling som gir deg hvile!!!

Natti natt:-)

Skrevet

Huff, høres ikke godt ut.

Stoooor godbedringsklem til deg! Håper du får en god natts søvn og at morgendagen blir hakket bedre!!

Skrevet

Uff da, ikke gøy med sånn driiiit.

Smerter er alt annet enn hyggelig. Men sutre i vei du, det gjør alle vi andre også når det passer oss.

Her er ingenting for lite og ingenting for stort vet du:o)

Lykke til på utredning.

Skrevet

Å, det er no ordentlig skitt med sånne kroniske smerter! Du har min fulle medfølelse, og syt i vei - det skulle bare mangle! Regner med at du er nødt til å holde fortet og vel så det i hverdagen og da trenger man å få lov til å ha en liten klagemur.

Gå til sengs, og la alt annet ligge nå i kveld - kanskje mannen din tar det som trengs i kveld, og så skal jeg kysse fingrene for at du får deg en god natts hvile.

Skrevet

I dag håper jeg du merker pittelitt bedreing.Ikke godt å gå slik over lengre tid.Man blir jo tussete til slutt.

Klem sendes og et ønske om at ting blir bedre snart.

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...