Bøllefrød Skrevet 15. september 2008 #1 Skrevet 15. september 2008 jeg har nå vært VELDIG førkjølet i ett par dager. i natt våknett jeg flere ganger av at lille gutt var tett i nesen, å i dag har han nyst to ganger å det har da kommet snør. når han ikke nyser renner det ikke å jeg ser ikke noe snør men hører at han er litt tett. han er bare 8 uker, skal jeg kontakte lege eller holder det med å kjøpe noe på apoteket, finnes vel noe nesespray elle noe for de små å ? han virker ikke plaget av det, annet en at han sover en del. når han er våken er han fortsatt like blid.
Sivalur Skrevet 15. september 2008 #2 Skrevet 15. september 2008 Ville ikke gjort noe som helst. Hvis han høres veldig tett ut kan du prøve å dryppe noen dråper morsmelk i nesen, dersom du ammer og har melk. For så små er det eventuelt saltvannspray, men jeg ville hvertfall prøvd med morsmelk først. God bedring begge to.
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 15. september 2008 #3 Skrevet 15. september 2008 Drypp morsmelk i nesa hans også kan du kjøpe noe greier på apoteket som jeg bare kaller for "snørrsluker" for jeg veit ikke hva det heter, men bare spør på apoteket etter noe som man hjelper med og få snørr ut av nesa på babyer/barn.. Er en blå ballong lignendes ting, korter rundt 30-50 kr tror jeg.
Bøllefrød Skrevet 15. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 15. september 2008 jeg har ikke mm, lille gutt får erstattning. men jeg prøver med den blå tingen jeg da =P tusen takk for svar..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå