Kari K. med to søte små Skrevet 15. september 2008 #1 Skrevet 15. september 2008 hvor kan jeg se neste episode? og hvilken episode var det som gikk nå? spennende!
Kari K. med to søte små Skrevet 15. september 2008 Forfatter #2 Skrevet 15. september 2008 ingen andre home and away elskere? dytt!
Bøllefrød Skrevet 15. september 2008 #3 Skrevet 15. september 2008 home and away har godt LEEEENGE. tror ikke det er noen sted du kan se neste episode, men det går vær dag mandag til fredag 15.40. så du må nok vente til i morgen =P
Kari K. med to søte små Skrevet 15. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 15. september 2008 joda. det er et sted jeg kan se neste episode. har sett at d har blitt lagt ut link her før. vil se nå! *dytt dytt*
Raych Skrevet 15. september 2008 #5 Skrevet 15. september 2008 På Youtube ligger det mange home and away episoder:) (Ikke alle). Helt fra 1988 og fram til i dag. Det vil si at du kan se framover også hvis du ønsker. I Norge sendte de episode nr 4266 i dag:) Morgendagens episode ligger i alle fall på youtube:)
*Anonymus Maximalus* Skrevet 15. september 2008 #6 Skrevet 15. september 2008 du kan gå på youtube og se der, jeg har sett sikkert et år fremover i tid i forhold til hva de er her. hva var det som skjedde i dag da?? skal jeg prøve å finne ut hvilken episode som gikk..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå