Lilleulv_ Skrevet 15. september 2008 #1 Skrevet 15. september 2008 Vi har satt dato, og booket kirke og lokaler. Nå har vi ombestemt oss og vil gifte oss borgerlig, helst på Tinghuset, men de vier ikke på den datoen vi har satt. I tillegg får man ikke bestilt vielsen før 4 mnd før datoen!! En annen mulighet er å vie oss igjennom Humanetisk forbund, og også ha vielsen i lokalene...men jeg vet ikke. Er veldig i tvil om hva jeg skal gjøre nå. Hva ville dere gjort?
Anonym bruker Skrevet 15. september 2008 #3 Skrevet 15. september 2008 kirken hadde jeg valgt siden alt er klart
Lilleulv_ Skrevet 16. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 16. september 2008 ja... Men nå ha vi bestemt oss for å ha navnefest i steden for dåp. Så derfor føler jeg plutselig det blir rart om vi skal gifte oss i kirken jeg da. Ingen av oss er kristne...
Turbojenta og lillesøster Skrevet 17. september 2008 #5 Skrevet 17. september 2008 Skal dere ha navnefest med human etisk forbund er vel det vel kanskje litt naturlig å også gifte seg med disse?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå