Hera Skrevet 15. september 2008 #1 Skrevet 15. september 2008 Jeg er da en av dem som er plaget veldig med kvalme osv. Så på torsdag forrige uke, så fikk jeg tabletter som skal hjelpe litt på kvalmen, og jeg øynet ett håp om endelig slippe kvalme og brekkninger 24/7, men det håpet brast med full kraft i går. Så idag bar det til legen igjen, og med en trussel om at jeg blir lagt inn om ikke de nye tablettene virker, så fikk jeg en liten nedtur. MEN oppturen kom også, for vi (mannen min var med, for jeg svimer av stadig vekk) fikk høre hjertelyden til knøttet. Og da var det at tårene piplet i øyekroken, for jeg har vært så innmari redd for at oppkast og hodepine, lite mat og drikke osv skulle ha gjort noen skade. + at vi trodde at vi var 14 uker på veg, men legen mener vi er 15 uker på veg, men det får vi visst ikke noe ordentlig svar før ny ul time 15/10. Jaja, dette ble bare rot, men godt å få det ut likevel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå