Gå til innhold

Heeereguud så teit.... En drøm blei t mareritt :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

I natt hadde eg den rareste drøm.. Fødselen hadde startet, hadde regelmessige og gode rier, alt va heilt perfekt. Eg gjekk hjemme å pakket baggen ferdig og dullet litt, hadde som plan å være hjemme lengst mulig. Etter ei stund va riene så pass intense at mannen min insisterte på å kjøre t skehuset. Vel fremme fikk jeg en undesøkelse av verdens kjekkeste jordmor, hadde 4cm åpning og alt va heilt fint! Vi bestemte at eg sku få sitte i badekar for å prøve å lindre smerten, dette hjalp! Hatte tent stearinlys, hadde med meg CD med fine sanger å manen min strøk meg m klut over pannen, alt va så perfekt:):) På neste undesøkelse fra jordmor sa hun at eg hadde full åpning å kunne begynne å presse... å nå startet marerittet, ide eg skal liksom presse, så bare fiser eg, å klare liksom ikke slutte å fise, jo mer eg presser jo mer fis, hehe, off va en grusom drøm, det blei jo reine bobblebadet (med sjøllaga bobbler) eg satt i.. off va så teit.. å mannen min kjeftet på meg, at eg måtte presse skikkelig, og jordmor bare lo og lo.. OFF den fine drømmen blei t det marerittet... Får ikke håpe d er sånn d fungere, hehe..Detta va en drøm altså..:) Har angst for å sitte i badekar under fødselen etter denne drømmen, hehe..:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Måtte le litt nå ja.. Morsom drøm da, så detaljert og greier og så ende i mareritt.. Jammen meg mange tanker som sviver i hodene på oss gravide. Jeg satt i badekar under første fødsel og det var veldig behagelig. Fødte ikke i badekar da..

Men ser det litt for meg, ei gravid dame som bare fiser, mann som kjefter og jordmor som ler.. Var som tatt ut fra en film..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...