Anonym bruker Skrevet 15. september 2008 #1 Skrevet 15. september 2008 Hvor kan man kjøpe eller bestille sånn fisher price "hus"? Eller det er bare et inngangsparti med lyd. Dere sjønner sikkert hva jeg mener. Jeg finner ingen som selger sånt lenger...
Anonym bruker Skrevet 15. september 2008 #2 Skrevet 15. september 2008 Jeg kjøpte et sånt "hus" for ca 5 mnd siden. Fikk da beskjed om at det fantes kun 3 igjen i butikkene rundt om i landet, fordi de har gått ut av produksjon! Tåpelig for det huset er genialt.
Anonym bruker Skrevet 15. september 2008 #3 Skrevet 15. september 2008 Oiii nå ble jeg glad for at jeg kjøpte et sånt når det var på salg :-)
Anonym bruker Skrevet 15. september 2008 #4 Skrevet 15. september 2008 Ånei!!! Jeg som vil ha et sånt "hus" til snuppa! Har vært på besøk til flere som har sånt, og snuppa elsker det!! Det er vel ingen her som selger et sånt brukt? HI
Anonym bruker Skrevet 15. september 2008 #5 Skrevet 15. september 2008 Jeg har et sånt. Men vet du hva. Om du går på besøk til flere som har sånt, ikke vær lei deg. Når det først kommer i hus er det ikke så stor stas lenger :-) Gutten vår bare elsket dette huset når vi var på lekebutikker etc hvor de hadde det. Når vi først fikk det hjemme var det liksom ikke så kult lenger etter et par dager. Har sikkert stått ubrukt borte i en krok i 4 måneder nå. Fant det frem i helgen og da koste de seg litt med det, men det er liksom ikke yber kult lenger om du forstår. Men kanskje det er mine unger det er noe galt med :-) De blir liksom veldig fort lei ting. Hilsen en mamma som elsker å kjøpe leker :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå