Gå til innhold

ul på ahus?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt for jævlig. Setter aldri mine bein der igjen.

Skrevet

Jeg var fornøyd:-) Hyggelig dame som sjekket at alt var som det skulle. Hun fant termin ca lik min egen (ble vel flyttet 2dager eller noe, men det må man nesten regne med), fant ut hva hun trodde kjønnet var og tok noen fine bilder.

Jeg var også veldig fornøyd med føden og barsel og nå er de vel straks kvitt 4mannsrommene der også, så da blir det nok enda bedre:-)

Skrevet

Jordmora var litt vel profersjonell (les, kjoelig), men kan paa ingen maate klage. Hun forklarte grundig hele tiden, og spurte flere ganger om vi lurte paa noe. Datoen for termin stemte bra, og vi fikk fine bilder :-)

Skrevet

Setter aldri i verden mine bein igjen på det slakterhuset av et samlebånd.

Sist jeg var der, fordi jeg MÅTTE, så holdt de på med UL i over halvannen time og jeg var helt sår på magen etterpå.

Dustesykehus!

Skrevet

Ul i 1 1/2 time? Da var det kanskje noe spesielt de lette etter da, kanskje? Hvis det var for å finne ut om fosteret hadde det bra, så hadde jeg gladelig tatt litt sårhet på magen, gitt! Samlebånd og 1/1/2 time med ul hørtes heller ikke ut som henger sammen. Ikke akkurat inn og ut det...

Er vel noe mer som hører med til historien her, eller?

Skrevet

Jordmora jeg var hos var ei skikkeig sur-hurpe. Søker fødeplass et annen sted etter den opplevelsen og krysser fingrene!

Skrevet

Jeg var ikke fornøyd med UL!! Legen sa liksom ingenting... Så bare gikk vi. Jeg klagde til JM og fikk en ny time. Seff var det han samme legen! Usj... Men da sa han at alt sto bra til og det såg ut som det fremdeles var en jente ;) Fikk med fine bilder denne gangen.

Fødselen synes jeg var kjempefin! Hadde det veldig bra på A-hus! Eneste var at sengene var helt forferdelig!!! Og at jeg savnet mannen min på natta... Vil så gjerne føde der igjen, men nå har vi desverre flyttet!

Skrevet

Hadde en kjempefin opplevelse med UL på Ahus! Både mannen og jeg ble beroliget, fikk saklig informasjon, hun som gjorde undersøkelsen var veldig koselig og artig, og vi fikk knallfine bilder. Hun beklaget til og med at vi måtte vente i hele fem minutter ;-)

Jeg synes det var flott, og gleder meg til å føde der =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...