*Anonymus Maximalus* Skrevet 15. september 2008 #2 Skrevet 15. september 2008 jeg har laget makaroni/gulrot stuing i dag, til stekt fisk.. vi hadde ikke poteter.. ellers pleier jeg aldri å ha det.
MammaMia123 Skrevet 15. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. september 2008 Ok, det var det jeg også trodde man hadde det til. Venninna mi gapte når jeg sa jeg trodde det var godt til stekt fisk... Hun bruker det til kjøttkaker...
Gjest Skrevet 15. september 2008 #4 Skrevet 15. september 2008 Kjøttkaker her også! Sammen med poteter og grønnsaker som gulrot og kålrabi. *mmm*
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 15. september 2008 #7 Skrevet 15. september 2008 bruker det bare til kjøttkaker og annet kjøtt, men jeg er så glad i det at jeg kan finn på å lage bare makaronistuing og sitte og spise, lenge siden jeg har gjort nå da. makaronistuing er hvitsaus og makaroni blandet sammen. Noen koker vel makaroni i melk også, og har det som makaronistuing. Har en ørliten ts sukker i.
Bøggly Skrevet 15. september 2008 #8 Skrevet 15. september 2008 Vi har makaronistuing til kjøttkaker/kjøttpudding, koteletter, stekt middagspølse og stekt flesk. Og det er vel det tenker jeg. Men det er jo godt da - og muskatnøtt i, er et must!
Lykketroll *med Bolletrollet* Skrevet 15. september 2008 #9 Skrevet 15. september 2008 Vi bruker det til fiskekaker Det er veldig Nammnamm..
*Smiley* Skrevet 15. september 2008 #10 Skrevet 15. september 2008 Til kjøttkaker , kylling , fisk og andre kjøtt typer.
oscar de la renta Skrevet 15. september 2008 #11 Skrevet 15. september 2008 Kjøttkaker eller bare makaronistuing : ) Kålstuing til fisk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå