Anonym bruker Skrevet 15. september 2008 #1 Skrevet 15. september 2008 Hei, jeg har et problem som jeg lurte på om noen kunne hjelpe meg med. Jeg har lenge hatt mistanke om at mannen min er utro. Kom over ei side på nettet hvor det står at man ved hjelp av en nettleverandør med navnet "Clickatell" kan sende falske meldinger til mannens telefon for å sjekke om han er utro. Er det noen som har prøvd dette? Og med hvilket hell? Funker det?
Anonym bruker Skrevet 16. september 2008 #2 Skrevet 16. september 2008 Hvorfor ikke bare prøve dette: Du og typen din sitter i sofaen, mobilen hans ligger på bordet. Du oppfører deg helt normalt lener deg frem og sier; låner et par meldinger av deg jeg, tom for strøm sjø!! så griper du etter mobilen hans. se an reaksjonen hans...hvis han har ting på mobilen han har dårlig samvittighet for, vil han ikke at du skal ta på den...
Anonym bruker Skrevet 16. september 2008 #3 Skrevet 16. september 2008 Hei, takk for et slags svar... Det jeg glemte å skrive i innlegget mitt, var at jeg har spurt han rett ut om han har vært utro med den jeg tror han har vært med, noe han selvsagt benekter. Han vet at det er over og ut dersom han er utro mot meg, tvilsomt om han vil innrømme det dersom han har vært "å gjort noe dumt" da. Det er en stund siden dette skjedde, jeg tror det var en engangshendelse. Hun sendte han den gangen en tekstmelding og takket for en fantastisk dag (noe som kan bety så mye, eller ingenting, bare vanlig høflighet, egentlig). Prøvde å opprette en profil på Clickatell sine sider, men fikk det ikke til, så det er ikke så enkelt som den nettsiden ville ha det til. Dette problemet får jeg mest sannsynlig aldri svar på, men magefølelsen min forteller meg at det har skjedd noe mellom de to + noen antydninger fra hennes side og hans oppførsel da han kom hjem den aktuelle dagen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå