lillesøster skal bli storesøster Skrevet 15. september 2008 #1 Skrevet 15. september 2008 Hvit og brun. Ser det står i avisa at 1 av 5 aldri lager saus fra bunnen av. !/2 parten av oss lager posesaus minst 1-2 ganger i uka. Vi lager alltid saus fra bunnen av. Har tilogmed lært samboern å lage brun saus selv. Når vi skal ha fløtesaus bruker vi av og til pose, men jeg kan lage fløtesaus også selv.
Trollkatt Skrevet 15. september 2008 #2 Skrevet 15. september 2008 Jeg lager alltid saus fra bunnen. Har prøvd ferdigsaus én gang, og da brakk jeg meg. Posesaus har jeg aldri vurdert å kjøpe. Jeg elsker saus.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 15. september 2008 #3 Skrevet 15. september 2008 Pose sauser har jeg brukt mye. Aldri på hvit saus, men på alle andre. Men i den siste tiden har jeg laget mer og mer sauser fra bunnen av. Og merker jo at jeg blir bedre etterhvert som jeg bare tør prøve meg. Har ingen oppskrift eller mål, bare prøver meg fram..
blond Skrevet 15. september 2008 #4 Skrevet 15. september 2008 Hvit saus og ostesaus lager jeg selv, ellers pleier vi ikke å ha saus til middagen.
~~DoraDora~~ Skrevet 15. september 2008 #5 Skrevet 15. september 2008 Lager brun og hvit saus selv, men feks bearnicesaus og kyllingsaus lages av pakke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå