Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 15. september 2008 #1 Skrevet 15. september 2008 Hadde en kort tur på en god dag i forrige uke, og var da innom hm, lindex og cubus, men fant bare mammatøy (og kjedelig mammatøy) på hm. Var ikke på kappahl, men hva andre alternativer har jeg egentlig, utenom nettet??
Gjest Skrevet 15. september 2008 #2 Skrevet 15. september 2008 Her har H&M et stort utvalg av mammatøy som følger motefargene hvertfall. Snitt osv vet jeg ikke. Har også sett både på KappAhl og Lindex. Men har bare sett at de har hjørnene sine, så jeg vet ikke hvordan tøyet er.
meg & to små vampyrer Skrevet 15. september 2008 #3 Skrevet 15. september 2008 Her i byen jeg bor har HM, Lindex, kappahl osv slutta med mammatøy det siste året. Eneste som har nå er mammaspesialbutikken, polarn o.pyret og noen babyutstyrsbutikker. Det betyr at alt det rimelige er borte... Ikke at jeg er gravid, men jeg vil jo gjerne bli det da.
Skravlefruen med huleboer Skrevet 15. september 2008 #4 Skrevet 15. september 2008 Det lurer jeg også på. Hm har jo det vanlige standard-utvalget sitt. Lindex har jeg trålet igjennom tre forskjellige butikker uten å finne mammaklær, samme med kappahl. Kanskje de ikke regner med babyboom dette året :-P
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 15. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 15. september 2008 Såååå kjedelig!! Gravidklær gidder jeg liksom bare ikke å bruke masse penger på, og har allerede gjort det (bestilt på nett, men det var plagg jeg vet jeg kan bruke etter svangerskapet også - fra boob). Vil ha rimelig og pent! Hm hadde noen hyller, men det var liksom ingenting spennende, så jeg endte opp med et par topper på Fame av alel steder, hehe... Kanskje de har i byen (Stavanger - noen som vet)?
MammaMia123 Skrevet 15. september 2008 #6 Skrevet 15. september 2008 På Kilden på Hm og Lindex så har de faktisk ganske bra utvalg med mammaklær.. I forhold til i byen og på kvadrat! )
melkekua™ Skrevet 15. september 2008 #7 Skrevet 15. september 2008 Her er det bare H&M som selger mammatøy, ikke Kappahl, Cubus eller Lindex. Men sjekk ut: www.denkulemage.no og www.mammahuset.no litt dyrere, men verdt hver krone.
melkekua™ Skrevet 15. september 2008 #8 Skrevet 15. september 2008 Babyshop har jo også, hender de har en del på salg )
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 15. september 2008 Forfatter #9 Skrevet 15. september 2008 Den kule mage får jeg sjekek ut - mammahuset har jeg bestilt fra allerede ;o) Var på mamasita og tittet, og fant en kul jeans på enten mammahuset eller svangerskapet.no, men jeg betaler søren meg ikke 1000 kroner for en mammabukse altså! :oD
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 15. september 2008 Forfatter #10 Skrevet 15. september 2008 Tusen takk LiBemamma ) Får ta meg turen til Kilden heller, siden det tydeligvis ikke er likt i alle butikker selv om det er store kjeder..
meg & to små vampyrer Skrevet 15. september 2008 #11 Skrevet 15. september 2008 HM å nett har fått mer mamaklær nå de siste ukene. Har du sjekka om det er noe der nå?
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 15. september 2008 Forfatter #12 Skrevet 15. september 2008 Jepp, måtte inn en tur nå ) Bukser finner jeg ialle fall ikke der, men hurra; jeg fant cargobuksen som mammahuset var utsolgt for på denkulemage, så da har jeg jaffal noe å bytte på )
Magandang anak ko Skrevet 15. september 2008 #13 Skrevet 15. september 2008 Dere som er gravide nå er kjempeheldige når det gjelder klær! Dere kan bruke mye av det de har på vanlige butikker; tunika, tights, løse topper osv. Empireliv som det er mye av nå er jo helt supert! Trenger en god gravid jeans eller andre typer bukser, ellers kan topper osv fra vanlige butikker brukes:o)
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 15. september 2008 #14 Skrevet 15. september 2008 Har de ikke gravidklær på HM på Vågen 33 lenger? Kjøpte endel der når jeg var gravid ifjor.... Endel er alt for mye, trodde jeg skulle trenge mer enn det jeg gjorde......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå