Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg kaller det fødetryne:)

har også hadd det noen uker allerede, er nå i uke 35.

munn og nesen "hovner" opp på en måte, man ser litt pløsete ut.

føler meg ikkkkke fin.

Skrevet

Æ har helt klart. Vet ik helt katti æ fikk d men rundtomkring uke 30 om ik før. Va mamma som la merke t d først. så d ik før etter nån uke shøl da æ n dag sto å titta i speile. Etter d så la æ åsså merke t at nesa (som e stor nok fra før) va ganske så opphovna. Ettersom termin har nærma sæ e d blitt bare mer å mer tydeli. Nu e æ 10(11 imorra) daga over termin å glede mæ t å få mitt gamle utseende tebake. :-)

Skrevet

JEPP!!

Har egentlig ikke lagt merke til det selv når jeg ser meg i speilet,men var på jentekveld på fredag, og da jeg dagen etter så bildene som ble tatt av meg, så jeg tydelig dette fødetrynet,hehe. Skikkelig opphovnet og pløsete i ansiktet...lekkert. :P

Skrevet

ja! jeg syntes det er litt stilig jeg da.. hehe.. men har bare leppene, ikke nese.og det er jeg glad for.

Skrevet

har fått skikkelig dobbel hake:( noe jeg aldri har hatt før. teller det? hehe. noe med at jeg snart har lagt på med 22 kilo. forferdelig:/

Skrevet

Så det har et navn!! Jeg har stått og sett i speilet på min store overleppe. Snodige greier.. Er nok litt hoven i resten av kroppen også kanskje, men synes liksom ved at overleppa er stor. Er i uke 37.

Skrevet

hehehe!!!

Nå har fødeleppa mi gått bort.

Kanskje det aldri har vært noen fødeleppe? :P

Jeg hadde masse kynnere den dagen jeg trodde det, og måtte inn en tur på føden for jeg hadde så vondt og var så redd. Men så var det ingenting å bekymre seg over, og alle plagene gikk vekk, også den berømte leppa.

Må bare le av det hele :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...