Gjest Skrevet 15. september 2008 #1 Skrevet 15. september 2008 anyone? Jeg er i uke 33, og har fått det allerede
biie Skrevet 15. september 2008 #3 Skrevet 15. september 2008 jeg kaller det fødetryne:) har også hadd det noen uker allerede, er nå i uke 35. munn og nesen "hovner" opp på en måte, man ser litt pløsete ut. føler meg ikkkkke fin.
Huldra me tusseungen,c ", ) Skrevet 15. september 2008 #4 Skrevet 15. september 2008 Æ har helt klart. Vet ik helt katti æ fikk d men rundtomkring uke 30 om ik før. Va mamma som la merke t d først. så d ik før etter nån uke shøl da æ n dag sto å titta i speile. Etter d så la æ åsså merke t at nesa (som e stor nok fra før) va ganske så opphovna. Ettersom termin har nærma sæ e d blitt bare mer å mer tydeli. Nu e æ 10(11 imorra) daga over termin å glede mæ t å få mitt gamle utseende tebake. :-)
LadyBlackJack Skrevet 15. september 2008 #5 Skrevet 15. september 2008 JEPP!! Har egentlig ikke lagt merke til det selv når jeg ser meg i speilet,men var på jentekveld på fredag, og da jeg dagen etter så bildene som ble tatt av meg, så jeg tydelig dette fødetrynet,hehe. Skikkelig opphovnet og pløsete i ansiktet...lekkert.
Gjest Skrevet 15. september 2008 #6 Skrevet 15. september 2008 ja! jeg syntes det er litt stilig jeg da.. hehe.. men har bare leppene, ikke nese.og det er jeg glad for.
cassandraimagen fødeklar:) Skrevet 15. september 2008 #7 Skrevet 15. september 2008 har fått skikkelig dobbel hake:( noe jeg aldri har hatt før. teller det? hehe. noe med at jeg snart har lagt på med 22 kilo. forferdelig:/
Gnire Skrevet 16. september 2008 #8 Skrevet 16. september 2008 Så det har et navn!! Jeg har stått og sett i speilet på min store overleppe. Snodige greier.. Er nok litt hoven i resten av kroppen også kanskje, men synes liksom ved at overleppa er stor. Er i uke 37.
Gjest Skrevet 17. september 2008 #9 Skrevet 17. september 2008 hehehe!!! Nå har fødeleppa mi gått bort. Kanskje det aldri har vært noen fødeleppe? Jeg hadde masse kynnere den dagen jeg trodde det, og måtte inn en tur på føden for jeg hadde så vondt og var så redd. Men så var det ingenting å bekymre seg over, og alle plagene gikk vekk, også den berømte leppa. Må bare le av det hele
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå