Gå til innhold

Ha, ha!!! Dere er så tåplige her inne!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor i all verden må dere alltid forsvare dere hvis dere feks tar ungene med på mc donalds en helt vannlig tirsdag??? Bare fodet at maten der ikke er perfekt sammensatt ærneringsmessig? DA er standarkoentaren fra dere dib damer " det blir bare en skjelden gang alltså" Eller om en stakkar sjel her inne ser frem til å lage seg en litt usunn middag midt i uka så kommer allid følgende kommentar: " dere kan jo lage salat til så blir det ikke så ille"

Å hvorfor skal vi ha salat til en usunn iddag eller forsvare oss mot at vi tar ungene med på mc donld, cafe, peppes eller hva det nå er vi føler for å dytte i oss den dagen.

Inge dauer av å kutte ut grønnsakene en eller annen gang.

Holdt på å le meg i hjel av det idiotiske innleggt som tydelig var forfatte av en hysterisk husmor: godeposer i barnebursdager burde vært byttet ut med frukt og grønt"

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mine unger har det helt fint!!!!!!!! Selv om jeg lar dem få spise kake og godtepose i barnebursdager. Jeg tar dem også med på mc donald en gang i blandt uten at jeg får dårlig samvittighet og jeg slår til md en usunn middag hjemme i ny og ne uten at de lider av noen mangelsykdommer, er syke eller feite;)

Skrevet

Joda, du har et par poenger her, men de kunne gjerne vært fremstillt med noe bedre argumentasjon(mange skrivefeil får det i tillegg til å se dumt ut).

Mange innlegg virker som de er skrevet av umodne mødre - jfr de som er så opptatt av hva andre måtte synes og mene dersom de gjør slik eller slik. Det kan ofte tendere til det lett hysteriske.

Skrevet

Du sliter den dagen du skal hjelpe ungene dine med norskleksene hvertfall....

Skrevet

Jeg vil ikke ta mine unger med på nevnte spisesteder rett og slett fordi jeg synes maten er MOTBYDELIG! Jeg håper sønnen min vokser opp til å like ordentlig mat med smak.

I tillegg har jeg selv sukkerallergi grunnet for mye sukker da jeg var liten, og kan i dag ikke spise noen form for sukker. Det betyr ikke at sønnen min ikke skal få kake og godteri en gang iblant, men vi skal vente så lenge som mulig med det.

Fortell meg hva som er så galt med det?

Skrevet

Hehe.. Uff, ja det tenkte jeg også...

Skrevet

Huff ja, stakkars unge som kommer hjem med norskleksene...

Dytt

Dytt

Skrevet

Det er så typisk dette forumet at når damene ikke er enige, men ikke har noe vittig (annet spydig) å komme med, da skal skrivefeilene kommenteres.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...