Gå til innhold

Dro til Ullevål i morges...så skuffet!!! (litt langt)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i dag 8 dager over termin... og har de siste dagene hatt noe som jeg har lurt på om var fostervannslekkasje... har blitt ordentlig våt flere ganger og våknet i dag morges og da kom det mye væske... var usikker på om det var fostervann, men ringte føden for å høre... jormora jeg snakket med sa jeg skullle dusje, spise frokost og så komme inn..de ville sjekke om det var fostervannet..og særlig hvis jeg hadde gått med det sånn siden lørdag...da kunne det være infeksjonsfare..

så jeg og sambo kjørte innover og jeg var i super humør...håpet jo innerst inne at ting var i ferd med å skje... kom inn og lå med ctg regisrering i 40 min... og tok urinprøve og blodprøve... kom inn til lege og tok GU og innvendig og utvendig ultralyd...og det ble konkludert med at deet ikke var fodtervann, men kun mye utflod... herregud, hvor mye kan det være liksom...

jeg ble kjempegodt tatt vare på så gruer meg mindre til å komme inn til fødsel....men er så skuffa fordi det ikke e noe på gang ennå'!!!!!

jeg hadde aldri trodd jeg skulle gå gravid fremdeles... skulle vært hjemme fra sykehuset og kost meg med sambo og baby jeg nå... begynte nesten å gråte i bilen på vei hjem...

er så utrolig lei av mas om ting har skjedd...og kanskje særlig fordi vi bor hos svigers for tiden pga leilighetssalg...og de spør jo bare fordi de bryr seg, og det er hyggelig.. men føler nesten et ekstra press pga det...

men nå har jeg fått overtidskontroll til fredag, hvis ikke jeg har født innen da så b lir jeg satt igang...håper håper håper at det skjer før!!

i hvertfall så fikk jeg jo sett at jenta mi har det fint der inne...det er jo det viktigste!! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff jeg føler så med deg! *Trøsteklem*

Men det er ikke lenge igjen nå, DET kan du stole på!

Skrevet

Kjedelig å gå over tiden ja...

Men, jeg var litt motsatt i forhold til det at folk spurte jeg da...

Ble kjempeglad for at alle andre også var så interessert, ettersom det var det eneste jeg kunne tenke på selv.. :-)

Man kan jo ikke gjøre noe fra eller til likevel. :)

Du er jo snart i mål nå da. Lykke til! :-)

Skrevet

Takk jenter! Skal jo ikke klage, blir godt tatt vare på .. og det er jo ikke så lenge til fredag...nurket kommer jo snart nå!!

:)

lykke til videre dere og

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...