tulleku *Oda-06 Alma-09* Skrevet 15. september 2008 #1 Skrevet 15. september 2008 Jeg ble det idag, nemlig. Har hatt smerter nede i magen i helga, og legen jeg var hos idag mente jeg ikke skulle jobbe noe på en god stund. Jobber i barnehage, så det er litt vanskelig med tilrettelegging, og skjønner jo at de på jobb heller vil ha en fungerende vikar enn en ikke-fungerende meg..... Men er jo kjedelig å bli sykemeldt allerede nå.... Blir nok å ha dattra mi MYE hjemme fra barnehagen nå
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 15. september 2008 #2 Skrevet 15. september 2008 Jeg har vært sykemld fra uke 19 er nå uke 22.. og skal være sykemld frem til termin, pga kort livmorhals. Så jeg er sengeliggende hver dag :-( Men må bare holde ut så jeg kan få oppleve mirakelet i magen... Du får lese litt bøker, se filmer og prøve å kose deg så godt du kan med magen.. klem
Gjest Skrevet 15. september 2008 #3 Skrevet 15. september 2008 Jeg var sykemeldt 100% p.g.a hyperemesis gravidarum fra 29. juli og ut august. Denne mnd er jeg 50% sykemeldt. Jeg er nå i uke 25.
Lille&Jeg + Bøllefrø :) Skrevet 15. september 2008 #4 Skrevet 15. september 2008 Vært sykmeldt fra 3. uke jeg... hyperemesis som fortsatt ikke har gitt seg. Er i uke 23 nå, men håper fortsatt at dagene skal bli litt lettere snart! Bekkenløsning i tillegg her da, og det gjør jo ikke saken bedre akkurat! Kjenner svangerskapet begynner å bli litt langt allerede, men tulla har det bra der inne - og det er jo det som teller Noen sykehusopphold får jeg bare tåle, føler vi er godt forberedt på våkenetter når hun kommer, og bleieskift og gulp tåler vi etter alle disse ukene med oppkast! Rart hvordan kroppen reagerer altså... Masse lykke til, alle dere andre som er hjemme med slitne og ømme kropper Vi får prøve å holde sammen og oppmuntre hverandre som best vi kan!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå