Mrs Cullen ;) Skrevet 15. september 2008 #1 Skrevet 15. september 2008 viss ja, hvor lang tid før den funka? å hvordan funka den på dere?
Mininni Skrevet 15. september 2008 #2 Skrevet 15. september 2008 Funket veldig bra på meg, tok kanskje et par dager (husker ikke helt). Men NB: bare den fra Kloster (hvit eske med sort skrift, kjøpt på Helsekost) som funket, ikke den rosa boksen de hadde på apoteket. Følg bruksanvisningen (trekke i 10 min under lokk), så blir effekten best.
Gjest Skrevet 15. september 2008 #3 Skrevet 15. september 2008 Jeg prøvde den rosa boksen fra apoteket. Hos meg funka det bare et par timer etter at jeg drakk en kopp! Stakk som bare det i puppene :-)
Gjest Skrevet 15. september 2008 #4 Skrevet 15. september 2008 Når jeg trenger energi for å produsere melk, så bøtter jeg nedpå 2-3 vørterøl, får pappaen til å passe barna slik at jeg får slappe av en halvtime med avisa (og hvis ungen er stor nok til å tåle det - så slenger jeg nedpå et par hundre gram sjokolade). DET funker.
aomeg Skrevet 15. september 2008 #5 Skrevet 15. september 2008 Jepp brukte den fra helsekosten.Vet ikkje om den egentlig ga så fryktelig god effekt men senket skuldrene litt når jeg begynte med den.Ammet til tassen var 7 mnd, da var det han som sa stopp.
Gjest Skrevet 15. september 2008 #6 Skrevet 15. september 2008 Funka som bare det på mæ. Prøvd både den rosa og den nevnte hvite eska og begge funka, men den hvite smake mye bedre. Det tok vel 1 dag før det fungerte på mæ å en halv dag før ho lille blei bedre i magen. Har å førsøkt vørterøl førr å øke produksjonen å det fungerte kjempe fint for mæ, men lilla fikk kjempe vondt i magen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå