blond Skrevet 15. september 2008 #1 Skrevet 15. september 2008 Her er det stort sett mannen som gjøre det og jeg som er hjemme med minsten. Jeg skjønner at det ikke er vanlig, for han er stort sett eneste mann der.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 15. september 2008 #2 Skrevet 15. september 2008 Stort sett mannen her også. På fotball treningen er det mange menn, så han er ikke alene mann. Jeg syntes også det er kjekt å være med å se på av og til..
Raych Skrevet 15. september 2008 #3 Skrevet 15. september 2008 Det er vel jeg eller en av besteforeldrene det:) Mannen min er student for tiden så han er ikke hjemme før kl 18 mange dager. Når han er hjemme drar han ofte med eldstejenta på turn:) Der er det faktisk mange fedre som er med. Ettersom ungene er så små (3-4 år) vil instruktøren at en av foreldrene skal være der hele timen, og det er ofte overvekt av fedre:)
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 15. september 2008 #4 Skrevet 15. september 2008 Det har stortsett vært meg som har fulgt eldstemann til aktiviteter, unntaket er skikarusell hvor samboern har gått med eldstemann mens jeg var hjemme med lillemor. I fjord vinter gikk vi stort sett begge 2 siden lillemor også gikk på ski.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå