Seriøst Skrevet 15. september 2008 #1 Skrevet 15. september 2008 Da har jeg hatt litt blødninger og skal inn på ul i morgen. Jeg vil da være 6+3, eller 6+4 i følge legen, så jeg lurer på hva man får se da? Har hjerte begynt å slå? Nå er jeg rimelig sikker på at noe er gale uansett da, men godt å vite hva man kan forvente...
Mamma snart :) Skrevet 15. september 2008 #2 Skrevet 15. september 2008 hei Jeg var på Ul da jeg var 6+3 pga småblødninger i 5 dager. Legen sa at jeg hadde et sår på livmorhalsen og det var derfor jeg blødde, Blør litt fremdeles, men det er ikke farlig Jeg så og hørte hjerte på UL maskinen. Verdens beste øyblikk ble så glad. Lykke til.
Seriøst Skrevet 15. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. september 2008 Å, høres fantastisk ut.. Håper jeg også får se/høre hjerte... Men akkurat nå har jeg ikke noe håp i d hele tatt.. Skikkelig negativ i dag! :-(
Tweak Skrevet 15. september 2008 #4 Skrevet 15. september 2008 Jeg var på ul i det som viste seg å være ganske nøyaktig 7 uker, og da fikk vi se en liten spire på 8,7 cm og et lite hjerte som slo! :-) Var ganske dårlig oppløsning på bildet så det er en liten "bønne" med noe litt mer fast i ene enden (hodet). Men vi fikk med bilde hjem og viser stolt frem bebisen vår! :-)
Jippi!! Gullspire i magen:-) Skrevet 15. september 2008 #5 Skrevet 15. september 2008 Du mente vel 8,7 mm??
Seriøst Skrevet 15. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 15. september 2008 Ja, rekner ikke med å få se en "ferdig" baby, men jeg vil så gjerne se et hjerte som slår.. Denne graviditeten var ikke planlagt og har egentli ikke begynt å glede meg over det engang, men jeg er skikkelig deprimert nå med tanke på å miste enda en gang...
Tweak Skrevet 16. september 2008 #7 Skrevet 16. september 2008 he he, mente nok det ja! :-) Er nyskjerrig på hvordan det står til der inne nå jeg... :-)
Thessa og Bebbis Skrevet 16. september 2008 #8 Skrevet 16. september 2008 Jeg er i akkurat samme situasjon som deg! Er ca 6+3 selv og hadde en mini blødning igår og er øm i siden(mulig tidlig tegn på bekkenløsning) skal til legen nå om en time, og satser på at jeg får henvisning til UL. og håper virkelig jeg får time fort! helst idag! Siste jeg var på UL i uke 6 så de ingenting nesten. Da hadde jeg en MA, dette er 3 mnd siden. så jeg har så lyst at det skal klaffe nå! Lykke til!!! Gleder meg til å høre hvordan det går med deg! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå