Gå til innhold

Greitt med litt blødninger nå på slutten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge etter at slimproppen er gått kan man forvente blodstriper i utfloden? Har litt blod hele tiden. Propppen gikk i går. Jordmora fikk en fing inn i tappen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var det pga GU at proppen gikk? Skal ta modningstest til torsdag. er veldig spent. :)

Skrevet

Tror forresten ikke det har noe å si med småblødninger hvis det kommer av en undersøkelse hos JM. :)

Skrevet

Nei, proppen gikk før GU. Var inne til sjekk etterpå da proppen varganske blodig og jeg fikk en del vonde kynnere. Så nå sitter jeg sykemeldt i det som skulle være den siste jobbuka mi. Blir nok ingen totalvask av huset likevel. Skal holde meg på sofaen i noen dager i håp om at tassen holder seg på plass en stund til.

Skrevet

Men blod etter GU skal jo bli brunt et døgn etter. Jeg har litt friskt blod hele tiden. Men kan jo se det an noen dager.

Skrevet

Vet ikke, men lurer litt på det samme. Tror slimproppen min gikk i dagmorges og jeg hadde litt blod i urinprøven min i dag. Legen sa det kan ha komt fra livmorhalsen? Når har du termin?..... og har du hatt mye blod etter slimproppen gikk?

Skrevet

Har termin ca 14/10. Proppen gikk veldig tydelig igår og det kjentes faktisk som et plopp. Ikke mye blod, men litt på papiret ved hvert dobesøk. Ringer Føden igjen om et par dager om det fortsetter, for da har det ikke noe med GU å gjøre.

Merket ikke pproppen sist svangerskap forresten.

Skrevet

Jeg tror jeg hadde ringt føden bare for å høre om dette er normalt. bedre å være på den sikre siden. Men hvor mye friskt blod kommer det ?

Skrevet

Bare litt. Lurte på om flere hadde det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...