Gå til innhold

ang bhg og lunsj???


Anbefalte innlegg

Skrevet

datteren min var i bhg for første gang i dag:) det gikk kjempe bra.

MEN de gir ungene middag kl halv 12? altså til lunsj.. normalt?? jeg jobber selv i bhg, og vi gir i halv tre- tre tiden. og litt senere om foreldrene ønsker det...?? er ikke halv 12 litt tidlig når jeg henter henne kvart over fire? jeg kunne godt tenke meg at de gav middag til frukten som er halv tre.,. men det skulle jo være litt vanskelig.. det er middag glass det er snakk om her.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Egentlig er det vel til lunch det hadde vært mest fornuftig for oss alle å spise middag. Og det var jo det de gjorde i gamle dager. Og de gjør det vel kanksje fortatt rundt om på de få gårdene vi har igjen i dette landet?

 

I andre land er det jo helt vanlig å spise varm lunch.

Det burde vi fjøre i Norge også, så hadde vi hatt mer å gå på når resten av dagen skal gjennomføres! Fornuftig barnehage det dere!

:-)

Skrevet

Her får de middag/lunsj halv 11, og det ser jeg absolutt ikke problemet med. Halv 2 -2 får de brødskiver og frukt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...