h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 15. september 2008 #1 Skrevet 15. september 2008 Må si at det ikke er så ofte her, men har vært flink i det siste.. Boller kanskje 2 ganger i mnd Brød 3 til 4 ganger i mnd og kaker 1 gang i uka... Men må si at når jeg jobber så blir det nesten ikke bakt noe... kanskje kaker innimellom (kjekt å ha når det kommer besøk)
blond Skrevet 15. september 2008 #2 Skrevet 15. september 2008 Baker brød når det er tomt i frysen, blir vel 3 ganger i måneden, tenker jeg. Boller og kaker er ved anledning, med noen unntak. Altså ikke så ofte.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 15. september 2008 #3 Skrevet 15. september 2008 Kaker- kun til bursdager. Brød- aldri -bakte faktisk brød hele det året da jeg var 17-18 år og bodde på hybel. Boller- svært sjelden, kanskje ca 4 ganger i året.
NoDoubt Skrevet 15. september 2008 #5 Skrevet 15. september 2008 Kaker: Til bursdager og av og til en sjeldsen gang ellers. Gjerne en barselgruppe eller ta med en oppmerksomhet på jobb. Har oppskrift på verdens beste sjokoladekake så det er vill jubel i hele nabolaget og huset når jeg gidder å lage den;-) Boller: 2-5 ganger i året. Brød: Aldri. Men et halvsteikt brød steiker jeg til tider;-) hehehe;D
konvall Skrevet 15. september 2008 #6 Skrevet 15. september 2008 Baker egentlig ganske ofte. Brød og rundstykker mest. Glad i å bake kaker også, men siden mannen min ikke bør spise så mye kaker, og ikke klarer å holde seg unna, så baker jeg ikke kaker så ofte.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 16. september 2008 #7 Skrevet 16. september 2008 Veldig i perioder. Kaker kun il bursdager. Brød veldig veldig sjelden, men skal prøve meg litt nå med nye oppskrifter. Boller, av og til ved noen andledninger eller bare til kos. Hvis jeg får bake dilla kan jeg bake veldig mye i en periode, men så dabber det av igjen..
fornøyd ja Skrevet 16. september 2008 #8 Skrevet 16. september 2008 Jeg ELSKER å bake og lage mat Og gjør det så ofte jeg kan. Har desverre ikke stor fryser, men da gir jeg bort til venner eller noe slik. Jeg eksperimenterer masse med ulik grov bakst (vafler, kjeks, brød, boller, rundstykker etc) og det er moro Så lenge det er grovt tenker jeg også at barna kan ha det til niste. Kaker baker jeg ikke så ofte, nettopp fordi ingen spiser det her i huset. Unntatt til bursdager til barna. Men baker en del cookies o.l som ofte gis bort. Og muffins, mest grove matmuffins. Så i grunn baker jeg ganske mye
Gjest Skrevet 19. september 2008 #9 Skrevet 19. september 2008 Elsker å bake. Baker alltid brødene selv, Ingers rugbrød til meg og en noe mindre grov type til barna. Har alltid hjemmebakt i fryseren som diverse hvetebakst og kaker. Baker ofte rundstykker også fordi barna ønsker det til matpakken sin
Gjest trønder25århar1avhver06og08:) Skrevet 20. september 2008 #11 Skrevet 20. september 2008 huff, alt for skjeldent..
Ranveig R Skrevet 21. september 2008 #12 Skrevet 21. september 2008 Nesten dagleg, eg elskar å bake (eg ete ;-p) fersk gjærbakst! Men juksar kanskje litt med brødet då, har kidnappa brødbakemaskina til mamma og pappa... Bakar då brød annankvar dag. Utruleg deilig å stå opp til duften av ferskt brød. Bollar og rundstykke bakar eg vel eit par gongar i veka. Bollar til kos ein kveld, rundstykke bakar eg "ofte" viss ungane er tidleg oppe, og så tar eg dei med i open barnehage. Bakar av og til suppebrød (ca pizzadeig i brødformat) dersom vi skal ha suppe eller gryterett eller noko anna som det er godt med brød til, til middag. Eg er ikkje spesielt "kakete" av meg, men småen er glad i muffins og lappar/vaflar, så det blir det innimellom, viss han har lyst til å vere med og bake. Det hadde nok ikkje blitt bakt like mykje om eg hadde vore i (full) jobb, no er eg heime med baby + treåring på dagtid (bortsett frå tre dagar i veka, då er vi i open bhg).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå