Gå til innhold

Utenom tema, men noen som har GET? (TV og internet)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har det (tlf, internet og tv). ikke hatt store problemer jeg iallfall :)

Skrevet

Dessverre så har jeg alt de tilbyr.....

Skrevet

Har TV og er fornøyd med den biten. Ikke så fornøyd at de har sendt regning på installasjon av internett - når vi ikke skal ha internett gjennom dem!! Fornøyd med nextgentel som vi hadde fra før.

Skrevet

Ikke fornøyd. Har kun digital Tv, men det er så møkka dårlige signaler hele tiden..

Skrevet

Vi er veldig fornøyd (TV), men av og til skjer det noe som er litt ekkelt... Plutselig blir lyden helt rar, og alle som snakker på tven høres ut som jenta i Exorcisten!

Vet at det har med Get å gjøre, fordi en venninne av meg har akkurat samme problemet.

Ellers, helt topp!

Skrevet

har dessverre begge deler vi og.. eller skal ha, de har klart å fjerne kanalpakken vår som vi betaler på,har vert uten i evigheter.. kontantkortet på mob ryker jo før jeg kommer frem på tlf..

Skrevet

Er drittlei at signalene faller ut så ofte.Eller er dårlige.Vi har tv internett og tlf fra Get.

Skrevet

Absolutt IKKE fornøyd. Største drittselskapet som eksisterer. De vet ikke hva service er....

....og ja her ryker også kontantkortet på mobilen før vi får svar når vi ringer de. ARGH

Har nå byttet til Ventelo, og er kjempefornøyde. Der vet de også at fornøyde kunder = mer penger i kassa ;))))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...