BettyBoob Skrevet 15. september 2008 #2 Skrevet 15. september 2008 jeg har det (tlf, internet og tv). ikke hatt store problemer jeg iallfall
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 15. september 2008 #3 Skrevet 15. september 2008 Dessverre så har jeg alt de tilbyr.....
Sivalur Skrevet 15. september 2008 #4 Skrevet 15. september 2008 Har TV og er fornøyd med den biten. Ikke så fornøyd at de har sendt regning på installasjon av internett - når vi ikke skal ha internett gjennom dem!! Fornøyd med nextgentel som vi hadde fra før.
Zitro Skrevet 15. september 2008 #5 Skrevet 15. september 2008 Ikke fornøyd. Har kun digital Tv, men det er så møkka dårlige signaler hele tiden..
Let's hear it for the boys! Skrevet 15. september 2008 #6 Skrevet 15. september 2008 Vi er veldig fornøyd (TV), men av og til skjer det noe som er litt ekkelt... Plutselig blir lyden helt rar, og alle som snakker på tven høres ut som jenta i Exorcisten! Vet at det har med Get å gjøre, fordi en venninne av meg har akkurat samme problemet. Ellers, helt topp!
EierIkkeFantasi Skrevet 15. september 2008 #8 Skrevet 15. september 2008 har dessverre begge deler vi og.. eller skal ha, de har klart å fjerne kanalpakken vår som vi betaler på,har vert uten i evigheter.. kontantkortet på mob ryker jo før jeg kommer frem på tlf..
*Smiley* Skrevet 15. september 2008 #9 Skrevet 15. september 2008 Er drittlei at signalene faller ut så ofte.Eller er dårlige.Vi har tv internett og tlf fra Get.
~~DoraDora~~ Skrevet 15. september 2008 #10 Skrevet 15. september 2008 Absolutt IKKE fornøyd. Største drittselskapet som eksisterer. De vet ikke hva service er.... ....og ja her ryker også kontantkortet på mobilen før vi får svar når vi ringer de. ARGH Har nå byttet til Ventelo, og er kjempefornøyde. Der vet de også at fornøyde kunder = mer penger i kassa )))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå