Gå til innhold

Jeg klarer ikke holde meg mer..er så trøtt!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg måtte bestille time til legen imrg. Er i uke 7 bare og de ville ikke ha meg før uke10 egentlig, men sliter veldig med at jeg er så trøtt så trøtt at jeg nesten ikke fungerer. Etter jobb og hjem for å være mamma for 2-åringen min - det er rett og slett ikke mulig føles det ut som!!

Håper på et par dagers "fri" for å sove og finne ut om jeg trenger jern eller noe så jeg kan få tilbake energien.

Andre som har det sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde det sånn med førstemann. Da var jeg riktignok ikke hos legen før uke 14, men da hadde jeg vært trøtt lenge. Jeg kunne sovne på jobb mens jeg arbeidet, plutselig var klokka en halv time mer enn det den burde være, og dataen var full av streker (Driver med teknisk tegning), kunne sovne på do... Når jeg gikk, mistet jeg plutselig balansen og begynte å gå sidelengs...

Jeg ble sykemeldt sporenstreks når jeg kom til legen...

Skrevet

Huffda, så ille er det ikke enda - men jeg kjenner jo det at mange nok dager i denne tilstanden og man blir veeldig sløvet!!! Håper legen kan hjelpe meg imrg.... Når gikk det over??

Skrevet

Jeg var igrunn slik resten av svangerskapet... Bedret seg litt mht tretthet, men var fortsett veldig svimmel og mistet balansen fort. En gang holdt jeg på åd ette fremover inn i ovnen når jeg skulle legge i ved.. Det var skummelt, så etter det begynte jeg å sette meg på runpa foran ovnen når jeg skulle legge i ved, så ikke det skulle skje igjen. Jeg var sykemeldt resten av svangerskapet (Men det var på grunn av en blødning også), hadde to uker der jeg jobbet 60% og det var det... Men det var vel derfor trettheten bedret seg, at jeg ikke trengte opp kl. 5.30 på morgenen lenger...

Jeg var heldigvis ikke slik forrige svangerskap, og håper ikke å bli slik denne gangen heller. (Spesielt ikke siden jeg er arbiedsledig, og har dårlig tid med å finne meg en jobb før magen synes... :( Ikke helt riktig timing for å bli gravid da, men jobb ordner seg altids! :)

Skrevet

Uffda, håper ikke det blir såå ille med meg. Men et par dager sjukmld til å sove ut hadde vært deilig! Sov nesten hele helga og får jo så dårlig samvittighet ovf jenta mi...og sambo.. men er faktisk en del svimmel og, men har ikke tenkt mer over det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...