Gå til innhold

Tullemor1 mirakel baby i magen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjære deg, håper du har kommet deg til legen og at alt har gått bra.;-)

Tenker på deg her jeg ligger!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei... så koselig å bli spurt etter.. jeg kom meg til føden og kom hjem igjen også og det var godt.. livmorhals ble målt og sjekket så alt var ok.. må bare fortsette og ligge så her ligger jeg igjen hehe men hjemme da og det er godt.. aner ikke hva smertene var men har ikke hatt det etterpå, og var så glad når vi kom hjem fra føden i går at det var masse liv der inne, kjente skikkelig bra med liv, og det var godt når mor var så redd..

Hvordan går det med deg?? fortell litt da..

Vi kan jo skrive litt PM til hverandre også. :o))

kleem

Skrevet

Å, det var godt å høre:-)!! Jeg er bekymret og har det ikke sånn kjempebra skal jeg være helt ærlig .Mye mensverk og vonde kynnere i dag:-(...Selv om jeg ligger rett ut.. Klarer ikke la vær å tenke negativt..

Mulig jeg er litt uopplyst,men hva er PM? Er det slik at vi kan skrive litt mer privat vil jeg gjerne det, men da må du fortelle meg hvordan:-)

Skrevet

Du trykker på mitt nick da kommer du inn på min profil, så står det send mld, da kan du skrive til meg så kan jeg svare deg.. men jeg kan også skrive til deg nå, så hvis du går på Din egen side det ser du i den orange listen nedover med valg så står det at du har fått en mld eller at du har post..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...