Gå til innhold

Tenkte jeg skulle skrive en klagemail til Exit/ Nameit

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men så vidt jeg kan se av nettsidene deres, så må jeg skrive til nameit inernasjonal. Vil aller helst slippe å skrive engelsk, og vil aller helst ta kontakt med den norske ledelsen (regner med de har en avdeling i Norge også). Noen som kan hjelpe meg med å få tak i en e-post- adresse til dem?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei!

dette er mailen til butikken på lillestrøm torv..

[email protected]

hva skal du klage på ?? om jg kan spørre,,, i og med at jeg handler massevis i den butikken!

Skrevet

Ja visst kan du spørre. :)

Har ikke tenkt å være sur og vanskelig mot dem. Har bare lyst til å fortelle dem at jeg synes de ikke er så veldig imøtekommende.

Jeg skulle ved et tilfelle bytte ei bukse der. Mamma hadde kjøpt ei bukse til sønnen min på en exit/ nameit- butikk nord-på. Buksa var litt liten i størrelse, så jeg ville derfor bytte den.

Først sa dama i kassen at den ikke kunne byttes fordi prislappen var tatt bort. Jeg forklarte da at prislappen var tatt bort fordi det var en gave. Så sier hun at buksa ikke er kjøpt på en Exit/Nameit- butikk. Da forteller jeg at den er det, helt garantert. Da sier hun "hmmmmm" lenge, også sier hun at den kan ikke byttes fordi det er en gammel vare.

Det var helt tydelig at hun ikke ville bytte den samme hva....

Skrevet

Butikkene kan ikke bytte klær uten prislapp. Da får de ikke solgt den videre. Gamle varer er heller ikke så attraktivt å få tilbake i butikken. Dersom mammaen din kjøpte den som gave og ga beskjed om det i butikken, klistrer de på byttelapp på prislappen slik at man kan bytte det. Kan ikke se at du har en god klagesak i dette tilfellet, dessverre:o(

Skrevet

Høres ut som om dette er en sak for butikksjefen om ikke hun du snakket med var det da!

Men å klage internasjonalt fordi ei dame ikke kan kundebehandling blir kanskje litt drøyt?

En butikksjef bør i allefall være mer imøtekommende enn det du beskriver.

Men jeg har opplevd det selv med ei som er franchisetaker hos Benetton her i byen jeg bor. Hun var rett og slett fullstendig udugelig når det gjaldt kundeservice og har mistet opptil flere kunder pga det.

Skrevet

Jeg er enig i at jeg ikke har noen skikkelig klagesak, men ville sende en mail uansett. Nå er det også slik at "Taggen" satt på, slik at alt var itakt, bare prislappen var borte/ klippet av.

Jeg sendte en mail mest for å fortelle at jeg ikke satt pris på å bli behandlet som jeg ble. Jeg følte rett og slett at hun så ned på meg, og at hun uansett aldri ville la meg bytte varen. Hun var sur og lite imøtekommende.

Skal tipse mammaen min om at hun må si at det er gave neste gang hun handler der. :)

Skrevet

Må også nevne at varen var kjøpt i slutten av august, og da tror jeg ikke de kan mene den er en "gammel vare", eller?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...