☆Mathilde Skrevet 15. september 2008 #1 Skrevet 15. september 2008 Jeg er såå spent på hvor stor lillenurk vil være. datteren min var 55 cm og veide 4360g. Er det stor sjanse for at denne også blir svær ? Synes magen min er mindre denne gangen, men ligger allikevel helt øverst på det grønne på symfyse målet nå. (36) Er 37+4 i dag Hvor ligger dere på S-F målet da ?
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 15. september 2008 #2 Skrevet 15. september 2008 Hei! Jeg er 34 uker på vei nå, og har hele tiden ligget helt øverst i d grønne feltet på SF-målet (30 i uke 30, 32 i uke 32 osv..). Var på føden en tur på fredag, og fikk da en vekstestimering, som antydet at baby nå var 2400 g, og dermed ligger an til å bli heeelt gjennomsnittlig ved fødsel (ca 3500 g). Så tror nok ikke d nødvendigvis er noen sammenheng mellom magestørrelse og str på baby!
cyberkit *fødeklar* Skrevet 15. september 2008 #3 Skrevet 15. september 2008 Jeg tror heller ikke det har særlig sammenheng.. Jeg har ligget akkurat på streken med begge ungene og gjennom dette svangerskapet med unge nr 3. Unge nr 1 ble født 7 dager over tiden og var 3130 0g 50 lang unge nr to kom 6 uker før tiden og var 1600 og 40 lang så blir spennende å se nå med nr 3, som forhåpentligvis snart popper ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå