Ksenia & Anjem Skrevet 15. september 2008 #1 Skrevet 15. september 2008 Hvor i såfall?? Har funnet en kjempelekker på drommerom.no, men den koster nesten 8000kr. Finnes det noen litt rimeligere som også er morsomme? det er jo ingen hast så det kan hende vi legger av litt penger til denne spesielle sengen..
Gemini77 Skrevet 15. september 2008 #2 Skrevet 15. september 2008 Mener barnerommet.no har noen busser og brabnnbiler som er køyesenger. De er rimeligere..
Gjest Skrevet 15. september 2008 #3 Skrevet 15. september 2008 De kule er helst svindyre har jeg sett som er kule 8000 og oppover mot 15 000 og høyere, men kansje mulig å få tak i pent brukt? Madrasser ol bytter man jo bare ut. Er "rammeverket" som koster. Ufattelig at barnesenger skal koste så vanvittig mye....når man får ei grei dobbelseng til under samme pris...
Gjest Skrevet 15. september 2008 #4 Skrevet 15. september 2008 Vi skal snekre senger til jentene når de blir litt større, de skal da får hver sine alkover med fine gardiner og vinduer i på rommene sine, vi har skrå på rommene deres. Med skikkelig gode materialer, litt fantasi og litt snekkerferdigheter kan man lage de kuleste sengene :-)
Gjest Skrevet 15. september 2008 #5 Skrevet 15. september 2008 Så ei knalltøff køyeseng malt og pyntet som en borg på Finn.no nå i helgen. Husker ikke prisen akkurat nå, men var ikke dyr. Der følgte det også med to tøffe lamper som såg ut som fakler på borgen. Og det pussige er det, jeg tenkte faktisk på mamma26 og gutta fra dinbaby når jeg så annonsen:))
Gjest Skrevet 15. september 2008 #6 Skrevet 15. september 2008 Her er finnkoden: 14775443. kr.2000 skal de ha for den-og den befinner seg i Oslo:))
Ksenia & Anjem Skrevet 15. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 15. september 2008 drømmerommet er barnerommets nye sider..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå