Gå til innhold

Min Kjære har blitt gal.....

mamma søker barn-har fått 2

Anbefalte innlegg

Skrevet

eller kanskje det er meg???

Men han har ønsket seg et nytt musikkanlegg lenge. Og da et som fungerer som suroundanlegg også...

Nå er det perfekte funnet...... Men jeg synes kanskje det var litt dyrt???

Men bevandret som jeg er i hi-fi verden, så er det kanskje for småpenger å regne, hva vet jeg....

Men i min verden er 16 000,- mye for noe sånt.

Hva koster musikkanleggene deres??? Om dere har kjøpt i nyere tid.

Jeg tenkte kanskje på noe til halvparten av prisen jeg da....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg stemmer for at det er kjæresten din som har blitt gal:-)

Her har vi kastet ut stereoanlegg fra svundne tider. Har Ipod som vi stadig laster ned fin musikk på og etterhvert har vi planer om å kjøpe en Ipod dockingstasjon. Koster et par tre tusen og gir knallbra lyd.

Vi spiller sjelden veldig høyt med små i huset og nabo vegg i vegg. Men kjekt å kunne trå til litt innimellom. Før det kommer i hus så bruker vi en liten cd-spiller som står på toppen av kjøleskapet:-) Funker helt greit til vårt bruk pt som gjerne går i litt danse rundt på kjøkkengulvet eller lydbøker til lille rosa:-)

Men i bilen derimot, der spiller mor høøøøyt når hun kjører alene;-D

Skrevet

Vi også haar bare Ipod med docingstasjon, holder i massevis. Men er man en skikkelig musikkfrik og er opptatt av best mulig lyd må man vel ha noe dyrere greier ? Gal og gal...., det er kanskje ikke så ille ?

Skrevet

Jeg synes også det hørtes dyrt ut. Men det synes jeg jo egentlig alt sånn er da - har vel noe med prioriteringer å gjøre. Da vi flyttet hit hastet jeg avgårde og fikk flatskjerm på 27 tommer... Men her sitter vi nå med en 40... Var visst ikke bra nok den jeg bestilte så den har tatt turen til loftsstua ;-)

På lydfronten ser jeg vi har noe som heter NAD. Er visst bra, kjøpt på hi-fi-klubben. Men jeg tror virkelig ikke at det var så ille i pris. Et sted mellom 5-7.000,- tror jeg. Ikke er det så grusomt stort heller og DET synes nå nesten jeg er det beste. Verdt å sjekke? Har en venninne som har en eller annen lyddings i stua som ser ut som en stor puff. Ikke akkurat kjempelekkert nei og hun er absolutt ikke særlig blid.

Skrevet

Ja det er fra hi-fi klubben dette også..... Og det er ikke stort. Faktisk veldig lite til den prisen:-D Men det kan jo alt da, bortsett fra å henge opp tøy:-( Neida, det var faktisk ganske sexy, hvis et musikk anlegg kan betegnes som det...

Ja da, vi hadde en liten tv vi også, nå er den i loftstua og en liten flatskjerm på soverommet...... Hallo, for noen år tilbake hadde vi ikke tv på soverommet engang... Men til vårt forsvar så har vi fått den vi har i stua..... Svigerfar trengte ny tv så vi fikk hans 3 år gamle....

Nå har jeg sagt at vi får vente å se hvor mye årsbonusen hans blir på:o))

Og det var han nesten enig i...

Skrevet

;-) Har gutten pengene så får han vel bare kose seg. Husk at det ville være verre om han kom med et kjempedigert anlegg...

Og så er det jo noe med at våre kjære av og til må få kjøpe seg noe også. Her i huset handles det omtrent bare klær til jentene og meg, for gummismannen går jo stort sett bare i dress og skjorte - eller i treningstøy eller sliten fjellbukse ;-) Så så lenge han ikke klager for mye på mine innkjøp, så får han bruke pengene sine på det han vil, he, he.

Skrevet

He he du kan si det sånn, at han hadde han bodd alene så hadde han ikke hatt annet en duppeditter:o))

Jeg må bare begrense handlingen hans litt. Og siden vi er i gang med sak mot byggefirmaet + at mye gjenstår på utsiden her...... så har vi jo en utgift eller to..... derfor tenkte jeg at det kanskje var bra nok med noe til halve prisen. Men om den årsbonusen minner om fjorårets, så er anlegget hans:o))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...