Gå til innhold

Hva elsker du mest ved barna dine?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde vært koselig å lese om alle de fantastiske barna rundt omkring :o)

Babyen min er så utrolig søt og morsom når han ligger på magen oppå meg. Han får det beste uttrykket og ser kjempestolt ut! :D Det er også så herlig når jeg skal hente han i senga om morgenen, for jeg får nesten alltid et stort smil idet han ser meg! Det er verdens beste start på dagen!

Og jeg elsker at det er så enkelt å se at han vil være i nærheten av meg. Når jeg skal løfte han høyere opp i vippestolen så krummer han ryggen løfter armene og smiler - sååå tydelig at han vil opp på armen :o) Og nå smiler han tilbake hvis jeg smiler til han først *elsk*

Hva er flott med dine barn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Elsker dem først og fremst for at de er mine barn ;-)

Men gode sider jeg setter ekstra pris på:

Eldstemann på 10år: Setter pris på hans vittige kommentarer og omservasjoner. Han er en fantastisk flott storebror og veldig omsorgsfull med sine småsøstre. Og så synes jeg det er så koselig når han kommer å gir meg en klem frivillig ( skjelden vare for tida..hehe...alderen).

Snuppa på snart 3år: HUn vet å lage god stemning når hun danser, synger og shower for oss. Og så er hun en herlig liten frøken som er veldig snil når hun selv vil ;-) Og den herlige trillende latteren. Umulig å la være å smile når hun ler.

MInsta på snart 1 1/2år: Mammas lille godjente, som elsker å sitte på fanget å kose lenge. Vi ler også godt når hun får sine sjaluanfall når pappan eller de andre søknene får en kos ;-)))) Stolt over hvor flink og sterk hun er også. Hun vil nok alltid være litt babyen min siden hun er minst ;-) Rart med det ;-) Litt irriterend kan det til tider være når hun er apekatt som verst og henger seg fast på meg ;-)

Skrevet

Jeg elsker personlighetene deres!!

Har en gutt og en jente, og det er så morsomt å se hvordan de utvikler seg, de får sine egne personligheter og er liksom et helt menneske, om du skjønner!! :) De er like, men likevel så ulike...

Datteren min er veldig utadvent, men samtidig sårbar og sjenert. Hun er litt guttejente og tåler en støyt fysisk, men kan bli veldig lei seg av noe som er urettferdig.

Sønnen min er veldig guttegutt! Løper rundt, kaster ting og brøler HØYT!! Hehe

Han blir rasende hvis han ikke får det som han vil, og prøver seg på å "sutre" og gråte, men du ser på han at han bare tester grenser... :) (han er 1,5 år)

Og så er han en ordentlig kosegutt!! :))

Skrevet

Datteren min er forresten 5,5 år.

Anonym 1343

Skrevet

elsker alt med dem begge to!

Men det jeg elsker mest akkurat nå er hvordan gutten min på 1 år roper på meg, aaaaaahhh lyden som han lager når han klemmer meg, og smattelydene når han spiser :-) Han er så utrolig søt da :-)

Å jenta mi på 2 som sier : Hælsk deg, istedet for ælsk deg. Hun våkner å vil krype under teppet sammen med meg å lillebroren. Hun koser med håret mitt, å selv om jeg hater at andre er borti håret mitt får hun lov. Hun er sta å egen, akkurat som moren sin :-)

Elsker hvordan de krangler å hyler til hverandre, for i neste sekund sitte å kose.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...