*S* Skrevet 15. september 2008 #1 Skrevet 15. september 2008 Dere som har gått ut i jobb igjen etter mammapermisjonen, hvor mye jobber dere? Har dere gått fullt ut i jobb eller går dere gradvis? Skal begynne å jobbe igjen nå og vil ikke være 8 timer borte fra lillingen hver dag når han enda er så liten også (9mnd)..
Karoline's*mamma Skrevet 15. september 2008 #2 Skrevet 15. september 2008 Etter første permisjon gjekk eg ut i 100% jobb. Etter andre gjekk eg først ut i 80% i nesten eit år, og no er eg i 100% igjen. Kjenner det er mykje, men alt er kva du gjer det til. Det er iallefall bedre med 100% på dagtid, enn 80% turnusjobbing som før.
Mammat4 Skrevet 15. september 2008 #3 Skrevet 15. september 2008 60% turnus. Trives med det, og det fungerer godt for oss.
Gjest Sauen har reisefeber Skrevet 15. september 2008 #4 Skrevet 15. september 2008 Jobber 20% (annenhver helg), studerer 100%, men mye frihet, så kan studere mye kveldstid, så jeg kan ha mini endel hjemme. Sambo er ferdig på jobb 14:00 (begynner 6) så han er jo også tidlig hjemme.
BettyBoob Skrevet 15. september 2008 #5 Skrevet 15. september 2008 jobber 100%, har gjort det siden mars i år. gutten min ble 2 i mars.
Ksenia & Anjem Skrevet 15. september 2008 #6 Skrevet 15. september 2008 Kommer til å begynne 80%, en dag fri i uken
Gjest Skrevet 15. september 2008 #7 Skrevet 15. september 2008 Startet med 40% nå som hun ble 11mnd. Satser på 70-80% fra 1 desember - da er hun 13mnd. Håper på ny jobb med bare dagtidjobbing! Nå jobber jeg kvelder.
Raych Skrevet 15. september 2008 #8 Skrevet 15. september 2008 Skal starte i jobb igjen i oktober, og det blir da 60%. 3 dager jobb og 2 dager fri i uka. Vet ikke hvor lenge jeg skal jobbe 60, men i første omgang blir det sikkert ut året. Regner med å øke til 80% da, så får vi se:)
___ Skrevet 15. september 2008 #9 Skrevet 15. september 2008 Jobber ca 50 t/uke om sommeren og omtrent 30 t/uke om vinteren. (da ligger ferier inne i fritiden, har ikke vanlig ferie.) Er selvstendig næringsdrivende og jobber hjemmefra.
meg & to små vampyrer Skrevet 15. september 2008 #10 Skrevet 15. september 2008 100% student, 50% jobb. Men jobben er bare ut november.
Gjest Skrevet 15. september 2008 #11 Skrevet 15. september 2008 Jeg jobber 75 %, med tre unger synes jeg det holder i massevis:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå