dalldiri Skrevet 15. september 2008 #1 Skrevet 15. september 2008 min lille vill ikke ta morsmelkerstattning:-( noen m erfaring om dette?
hellohello:-o Skrevet 15. september 2008 #2 Skrevet 15. september 2008 Sønn min spiste ikke pulveret. Men så fort jeg byttet til ferdig varianten skle det ned. Rart for det skal jo være samme, men ei venninne av meg har det også sånn. Får kun ferdig nan her da...
dalldiri Skrevet 15. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. september 2008 å rart... for begynte med ferig nan, men ville ikke ha de så kjøpte jeg pulverform men ikke de heller....blir jo frustrert! har jo brystmelk så de er jo ikke noe problem sånn sett, men er jo ingen andre som kan ha henne da!:-/
dalldiri Skrevet 15. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 15. september 2008 og klarer ikke få pumpet meg nok heller. noen som har noen tips å råd på de??
hellohello:-o Skrevet 15. september 2008 #5 Skrevet 15. september 2008 Ja det er jo veldig tråki, man trenger litt fri også.. Har du prøvd andre varianter av mme da? Collet, småfolk, osv.. Eller kanskje ringt hs og høre om de har råd ??
dalldiri Skrevet 15. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 15. september 2008 ja kjøpte jo først di ferdig nan kartongene oxo kjøpte jeg småfolk sitt pulver. men får høre da m hs kansj....hadde vel neppe hvert noe problem om jeg bare hadde klart å fått pumpet meg nokk...
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 15. september 2008 #7 Skrevet 15. september 2008 Prøv ut andre typer erstatning også kan du ha ei lita tskje med maltekstrak oppi, det skal gjøre den litt søtere på smak fikk jeg høre når jeg gav MME til hun første vår.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå