Lykkelig g~g~j Skrevet 15. september 2008 #1 Skrevet 15. september 2008 TRENT! (for første gang på 2 år) kommer jo søren meg ikke til å komme meg opp av sengen imorra. ... Stupid me..!!!!
petite fleur Skrevet 15. september 2008 #2 Skrevet 15. september 2008 He he, du har jo vært flink da:-) Jeg gjorde det samme en gang, og klarte såvidt å krype bort til tlf for å si at jeg ikke kom på jobb....Det var vondt det:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå