blond Skrevet 15. september 2008 #1 Skrevet 15. september 2008 Det gjør jeg. Jeg har noen gensere og ullklær som skal vaskes for hånd og jeg må innrømme at de blir liggende ganske lenge mellom hver gang de blir vasket. Det er tross alt mer arbeid med de enn å slenge dem i maskinen. Jeg er vel bare dum som kjøper slike klær..
Raych Skrevet 15. september 2008 #2 Skrevet 15. september 2008 Noen veldig få plagg blir vasket for hånd her i huset også, men de blir liggende lenge mellom hver gang her også...
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 15. september 2008 #3 Skrevet 15. september 2008 NEI.... har 30 graders program på maskinen og der går det fint an å vaske alt slikt som egentlig ikke skal vaskes..... gudsjelov...hehe:p
Mille** Skrevet 15. september 2008 #4 Skrevet 15. september 2008 Nope, jeg prøver alltid å vaske klærne i maskinen, selv om det står det ikke tåler det. Skrur av setrifugen og setter på vuggeprogrammet, pleier å gå helt fint. )
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 15. september 2008 #5 Skrevet 15. september 2008 Nei eneste plagget jeg vasker for hånd er bunad skjorten. Og det er fordi mor sier jeg må gjøre det og tør ikke ødelegge den. Men tror nok den hadde tålt en omgang i maskinen. Mange som sier de vasker den der. Ellers vasker jeg ingeting for hånd. Hiver de i maskinen på ett skåne program hvis det står som håndvask.. Har en veldig god maskin med mange gode programmer og slik inni trommelen som er ekstra skån som for klær. (sa de iallefall når jeg kjøpte den). Vasker bher også uten pose.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 15. september 2008 #6 Skrevet 15. september 2008 Vasket en periode da lillemor var liten ull bodyer og ull longser for hånd, men nå passer jeg på å bruke flere plagg som kan vaskes på skåneprogram i maskina. så vasker jeg alt der. Vasker hvite ull longser sammen med alt av hvite klær som ikke tåler mer enn 40 grader.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå