Bittelillebøllen Skrevet 15. september 2008 #1 Skrevet 15. september 2008 Vi har vært kunde hos dem i nesten 10 år og vi har abonnert på den dyreste kanalpakken. For litt over 2 år siden kjøpte vi en PVR-mottaker fra dem som man kan ta opp programmer med etc. Denne har nå blitt helt huggern og vi får nå ikke tatt opp programmer, ei heller sett på tv, med unntak av BBC News eller de religiøse kanalene bla. Gospel Channel og Visjon Norge! Det er ikke akkurat favorittkanalene og en helt annen tjeneste enn det jeg betaler nesten 450 kroner i måneden for. Da jeg ringte Canal Digital første gang i forrige uke for å få hjelp, mente de at det kunne være kortet mitt det var noe galt med. Jeg fikk derfor tilsendt et nytt kort, med lovnad om at hvis det var mottakeren som var gåen kunne jeg kjøpe en ny til rabatert pris (ca 1500 kr), for garantitiden var gått ut. Fikk kortet, prøvde det, men ingen endring. Ringte derfor på nytt i dag. Da fikk pipa en annen lån. Hvis jeg skulle ha redusert pris på ny mottaker måtte det være innenfor garantitiden! Ærlig talt - da skulle jeg jo hatt den gratis mener nå jeg da! Og siden jeg ikke fikk rabattert pris så måtte jeg betale nesten 3000 kroner for ny mottaker. 100% mer enn den prisen jeg var forespeilet. Det er ikke det at 3000 er så himla mye, (selv om det faktisk er ganske mye penger), men de holdt ikke det de lovet. Det syntes jeg var så dårlig service at jeg ville si opp abonnementet. Da måtte jeg snakke med en ufordragelig og uhøffelig kundebehandler som mente det ikke var noe galt med mottakeren min og mente det var helt naturlig at mottakeren måtte oppdatere seg opptil 2-3 timer. Nå skjer dette hver gang jeg skrur på TV'n. Det er helt uaktuelt å ha det på den måten. Men det øret ville han ikke høre på. Masa videre om at sånn måtte jeg gjøre, og det skjedde jo ikke hver dag osv. Og jeg kom til å få samme problemer med mottakerne fra alle andre selskaper om jeg ikke oppdaterte kortet hele tiden!! SÆRLIG! Andre folk skrur ikke på tv'n tre timer før de skal se et program for å være sikker på at TV'n virker da. Men nå har jeg i hvert fall sagt opp, men måtte betale for flere måneder fremover. Jeg skal gi dere et par jævelig gode tips, Canal Digital: - Ikke gi faen i gode kunder - Ha høffelige kundebehandlere - Hold det dere lover, så unngår dere utrolig mye negativ omtale! Måtte bare få klaget litt!! Canal Digital har jo ikke ører for klager!
~sjiraff~ Skrevet 15. september 2008 #2 Skrevet 15. september 2008 Canal Digital lever i sin egen lille verden... Vi brukte over 3 mnd på å få orden på de nye Tv kontaktene i huset her (få de satt opp, riktig signalstyrke osv). Men faktisk så har vi etter litt krangling fått litt avslag på regninga. Men seriøst, de er helt håpløse. Og det kan de jo, for de har jo ingen konkurranse.
Mamma'n til gutta boys™ Skrevet 15. september 2008 #3 Skrevet 15. september 2008 min mor bestilte bredbånd fra canal digital 6. juni, først til onsdag kommer de og installerer! Etter minst 4 telefoner!!! Ikke allverdens med kundeservice, nei!
Gulosten™ Skrevet 15. september 2008 #4 Skrevet 15. september 2008 Syns du skal sende denne teksten (med diverse begrensninger så klart) til daglig leder i Canal Digital, og høre hva han syns om denne publisiteten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå