Leirha Skrevet 15. september 2008 #1 Skrevet 15. september 2008 Jeg er da lettskremt altså, kan ikke se filmer som "the ring" "grudge", selvm jeg syns de er kule og alt det der, så tror jeg det forstyrrer meg me en det er vært. Etter Grudge kunne jeg ikke gå ned i kjelleren uten følge (hehe) der vi bodde før, på flere uker. Nå har jeg ikke det problemet lenger, men det skyldes nok heller at vi ikke har noen kjeller nå. Så jeg kan ikke se slike filmer lenger, men fortsatt så er nattesøvnen dårlig. Jeg er en tenker, og tenker gjør jeg mest av før jeg sovner, og siden det tar laaaang tid å sovne, så er det best jeg ikke tenker på skumle ting. Blabla osv... uansett.. Det er et bilde (lagt bilde) som ikke er så veldig skummelt, men det følger en tekst til, og nederst i teksten er det en link til et annet bilde.. Det var det som var skummelt. Men må nesten leses tror jeg. Men nå kan det jo hende jeg er veeeeldig lettskremt da. Hvorfor jeg legger ut dette? Jo for jeg tror det er mange her som gjerne sitter foran skjermen her og kjeder seg dønn ihjel, derfor.
kokkelimonke Skrevet 15. september 2008 #2 Skrevet 15. september 2008 Åneeei, dette er slemt ;-) Jeg er akkurat sånn som deg, som å høre om meg selv. Jeg takler ikke filmer som The Grudge eller The Ring, men måtte jo såklart se dem forde, og jeg sliter enda, nå mange år etterpå. Jeg VET at jeg ikke skal gå inn på den linken, men klarer liksom ikke å dy meg heller. Kan du forklare litt nærmere hva det er bilde av, så kanskje jeg tør ;-)
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 15. september 2008 #3 Skrevet 15. september 2008 Linken til det andre bidlet funker bare om man er medlem så jeg fikk ikke sett det, men gud som jeg "støkk" over første bildet... Godt det er lenge til jeg skal legge meg, for historien (selv om den var litt typisk spøkelseshistorieaktig) var ikke spesielt hyggelig den helelr...
Gjest Sauen har reisefeber Skrevet 15. september 2008 #4 Skrevet 15. september 2008 Leste bare historien, så ikke det andre bildet... Hm, hvem var det som var død i huset til hun damen? Hva viser bildet, og tør jeg se? =P
Gjest Skrevet 15. september 2008 #5 Skrevet 15. september 2008 Nå skal jeg tvinge meg selv til å surfe på andre ting og håpe på at denne linken er boooorte til jeg kommer tilbake senere i dag. Vil ikke, vil ikke gå inn der!! *slå se gselv på fingrene*
Leirha Skrevet 15. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 15. september 2008 Legger ut den andre linken da, kan jo hende det går an å se det da. Men vet det bilde har blitt misbrukt litt, så kan jo hende at det ikke går.
Mø schæl! Skrevet 15. september 2008 #7 Skrevet 15. september 2008 Æsj, får ikke opp bildet :-(! Må være medlem! Og jeg som ble sååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå nysgjerrig!! Kan noen (hovedinnlegger kanskje?) PLEASE fortelle meg hva som er på bildet før jeg får anfall her??
Leirha Skrevet 15. september 2008 Forfatter #8 Skrevet 15. september 2008 Det er et litt skummelt bilde av en dame (fotomanipilert) med en følgende historie. Hvor det kommer fram i historien at damen er "mistet" det etter at den lille datteren hennes forsvant. En dag høres en grusom lyd fra huset der hun bor... Da politiet kommer fram finner en blodpøl på gangen, og i den ligger et kamera. Bildet som er på kamera er det siste som ble tatt da liksom, og det kamera viser må du gå på en annen lnk for å se... Og det syns jeg var så skummelt http://steelgohst.deviantart.com/art/Seriously-Scary-8942066
Gjest Sauen har reisefeber Skrevet 15. september 2008 #9 Skrevet 15. september 2008 Hva er på bildet på kameraet???? Vræææl, jeg tør ikke se selv, men mååå vite!
Leirha Skrevet 15. september 2008 Forfatter #10 Skrevet 15. september 2008 Prøv den andre linken jeg la ut for å se... Men hvis ikke så kan jeg jo fortelle at det er bilde av en ganske så smilendes jentunge, hun er helt hvit, har svarte øyne, tennene er blottet og ganske så blodige. Men stemningen i bildet er såååå creepy!!!
Mø schæl! Skrevet 15. september 2008 #11 Skrevet 15. september 2008 URK!!!!! Jeg prøvde den andre linken, men kom rett opp på innlogging der også :-(! Men fyttegrisen, det hørtes helt grusomt ut. Ble nesten dårlig bare av å lese det du skriver.
Gjest Skrevet 15. september 2008 #12 Skrevet 15. september 2008 Hadde det gått an å slette et innlegg - så hadde jeg slettet dette . Jeg er så utrolig nyskjerrig - men vet jo at jeg kommer til å bli redd, for ikke å snakke om at disse bildene kommer frem i hodet mitt når jeg er aleine om natta. Grøss. Men jeg stålsetter meg og går IKKE inn på linken.
Leirha Skrevet 15. september 2008 Forfatter #13 Skrevet 15. september 2008 Så fint å vite at jeg ikke er alene om å ha disse bildene i hodet om kvelden. Ja, dette var jo et bilde jeg bare plutselig kom over *grøss*
Lille L Skrevet 15. september 2008 #14 Skrevet 15. september 2008 Ble ikke redd jeg. Og jeg er redd sånne ting ellers:p
Økologisk_knekkebrød Skrevet 15. september 2008 #15 Skrevet 15. september 2008 Hehehe, finally reunited ja.
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 15. september 2008 #16 Skrevet 15. september 2008 Blir kansje ikke så lett redd jeg da, for tenkte bare at det var et ekkelt bilde. Og er jo så nysjerrig at jeg bare måtte se....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå