Anonym bruker Skrevet 15. september 2008 #1 Skrevet 15. september 2008 Det er så mange som lever i opplagt dårlige forhold her. Hvorfor blir de? Og hvorfor skriver de inn her på barnimagen? Mange har jo ikke barn/ skal ikke ha barn heller? Får inntrykk av at det er mange unge her som har flyttet sammen for tidlig.
Gutta er ute og puppene henger Skrevet 15. september 2008 #2 Skrevet 15. september 2008 Det er nok mange som flytter sammen for tidelig ja. Men det er vel også ganske vannlig i våre dager. Er mann først blitt sammen så flytter mann også sammen. Selv flyttet jeg og min kjære sammen etter 1 måned;) men vi har ikke et dårlig forhold og jeg har ikke skrevet et eneste klageinnlegg om han heller;). Men noen er rett og slett for unge og umodne og vet nok ikke helt på hva de begir seg ut på. Mange vil nok få forholdet til å fungere og noen føler det nok som et "nederlag" når de må gi opp forholde og innse at det ikke var ment å vare livet ut!!! noen er nok redde for å bli alene. Dette med forhold er ikke alltid like lett. Selv om jeg er lykkelig med minn mann så krangler vi jo litt innimellom og skulle nok ønske han ditt pepperen gror;) Men det er jo helt normalt. Tror at mange tror at mann hele tiden skal være nyforelsket, holde hender og kysse hele tiden, slik er det riktignok i begynnelsen, men en springer ikke rundt og er nyforelsket hele livet. Men det er viktig å holde av tid til hverandre og vise at en er glad i hverandre selv om hverdagen har innhentet dere. Etter en stund går den nyforelskede følelsen over og går over til noe mye dypere;) Jeg slapper mye mere av nå rundt mi kjære enn det jeg gjorde i begynnelsen. Vi stoler 100% på hverandre, forteller hverandre der meste og har et tryggt og god forhold med mye kjærlighet og gjennsideig respekt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå